• Niekserr
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 31-01 14:27
Hallo allemaal,

Gisteren heb ik geprobeerd om wolfenstein the new order te downloaden en te spelen om te kijken of het wat is, nu werkte het niet en dacht ik dat het probleem bij de drivers van mn videokaart lagen (heb een ati radeon 7870). Toen heb ik gezocht naar de drivers en toen kwam ik hierbij uit: http://www2.ati.com/drivers/auto/amddriverdownloader.exe

Alleen nu was de resolutie ineens heel vreemd toen ik de gedownloade wolfenstein opstartte en flikkert mijn beeld heel af en toe, ook als ik geen spel speel.

Hoe kan dit nou? Heb ik de verkeerde geïnstalleerd of wat..? Ik snap er niks meer van

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:55

D4NG3R

kiwi

:)

En wat gebeurt er als je het spel koopt en dan speelt :w

Wat dachten we, mijn illegaal gedownloade software werkt niet laat ik er support voor vragen?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Niekserr
D4NG3R schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 17:13:
En wat gebeurt er als je het spel koopt en dan speelt :w

Wat dachten we, mijn illegaal gedownloade software werkt niet laat ik er support voor vragen?
Neen, ik wilde kijken of het spel leuk genoeg is om te kopen. Heb helaas geen geld om van alles te kopen en er vervolgens achter te komen dat ik het niks vind :X .

Daar gaat het ook niet over, dat het spel niet werkt boeit me vrij weinig. Het gaat er nu om dat mijn beeld af en toe begint te knipperen en ik mijn twijfels heb of ik wel de drivers goed heb geïnstalleerd of iets dergelijks.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:55

D4NG3R

kiwi

:)

Gewoon de juiste gegevens invoeren op hun downloadpagina? http://support.amd.com/en-us/download

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01:26
Probeer de oudere driver terug op te zetten, en is het alleen in wolfenstein of ook in windows/ andere game's ?

• Kyle98
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 28-11-2025

Kyle98

Kyle

ik download altijd gewoon amd catalyst software en dat werkt altijd

I7-10700F / KFA2 GALAX GeForce GTX 1080 EXOC

• SN4K3
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-01-2025
Je kan "Alternatieve DVI frequentie modus" aanzetten, dat helpt bij mij tegen flikkeringen.

En voor je resolutie "GPU aanpassen"

[ Voor 18% gewijzigd door SN4K3 op 04-08-2014 17:32 ]

• Niekserr
dylan111111 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 17:19:
Probeer de oudere driver terug op te zetten, en is het alleen in wolfenstein of ook in windows/ andere game's ?
Ja net ook in andere games, ik zal zo de cd opzoeken en oude drivers er opnieuw opzetten.

Ben een tijdje aan het prutsen geweest en heb de oude drivers er weer opgezet en het lijkt nu te zijn verholpen.. Bedankt allen
Pagina: 1