Hallo Allemaal,
Nadat tijdens het flashen van de firmware van m`n Vigor 2130N het noodlot toesloeg dmv blikseminslag, heeft de router het na 4 jaar trouwe dienst begeven. De router blijft hangen in Firmware mode en is hier op geen enkele manier meer uit te krijgen, omdat als gevolg van de blikseminslag de LAN en WAN poorten het begeven hebben. Het is dus tijd voor een nieuwe router.
Nu heb ik verschillende routers op het oog, echter kan ik geen keus maken. Ik had 1 van de volgende routers in gedachten:
We hebben thuis Ziggo Alles-in-1 Plus met een down en upload van 90 / 9.
We maken gebruik van de volgende apparatuur die via WI-FI connectie maken met de router.
Dell Studio 1747 met een DW1520 netwerkkaart,
2x ASUS Nexus 7 2013,
Apple Ipad 3,
2x Iphone 4S,
Voorlopig zal er GEEN gebruik worden gemaakt van 802.11 ac.
Is het dan toch verstandiger om een 802.11 ac enabled router aan te schaffen ivm de nieuwere techniek of zal de ASUS RT-66NU voldoen?
Het belangrijkste is dat ik in het hele huis en in de tuin een fatsoenlijke ontvangst heb. Het diepste punt in de tuin tov de router is ± 20 m. Met de Vigor had ik overal een goed signaal.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Nadat tijdens het flashen van de firmware van m`n Vigor 2130N het noodlot toesloeg dmv blikseminslag, heeft de router het na 4 jaar trouwe dienst begeven. De router blijft hangen in Firmware mode en is hier op geen enkele manier meer uit te krijgen, omdat als gevolg van de blikseminslag de LAN en WAN poorten het begeven hebben. Het is dus tijd voor een nieuwe router.
Nu heb ik verschillende routers op het oog, echter kan ik geen keus maken. Ik had 1 van de volgende routers in gedachten:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus RT-AC68U | € 158,90 | € 158,90 |
| 1 | Asus RT-N66U | € 103,80 | € 103,80 |
| 1 | D-Link DIR-868L | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Netgear Nighthawk AC1900 Smart WiFi Router (R7000) | € 155,88 | € 155,88 |
| 1 | TP-Link Archer C7 | € 88,- | € 88,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 615,58 | |
We hebben thuis Ziggo Alles-in-1 Plus met een down en upload van 90 / 9.
We maken gebruik van de volgende apparatuur die via WI-FI connectie maken met de router.
Dell Studio 1747 met een DW1520 netwerkkaart,
2x ASUS Nexus 7 2013,
Apple Ipad 3,
2x Iphone 4S,
Voorlopig zal er GEEN gebruik worden gemaakt van 802.11 ac.
Is het dan toch verstandiger om een 802.11 ac enabled router aan te schaffen ivm de nieuwere techniek of zal de ASUS RT-66NU voldoen?
Het belangrijkste is dat ik in het hele huis en in de tuin een fatsoenlijke ontvangst heb. Het diepste punt in de tuin tov de router is ± 20 m. Met de Vigor had ik overal een goed signaal.
Alvast bedankt voor jullie reacties.