GP3 problemen

Pagina: 1
Acties:

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-02 22:35

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Ik heb een probleempje met GP3, namelijk: als ik een replay buiten de cockpit wil bekijken, loopt GP3 vast, en hetzelfde als ik met een zodanige vaart tegen de muur knal dat er een wiel af hoort te springen.
Eerder had ik dit nooit, echt vaag.
Wie heeft de oplossing?

Thanx & greetz, Azz.

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-02 22:35

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Hallo? niemand een oplossing?

Verwijderd

meer info plz, systeem ed

En je kan gerust een dagje wachten, dit forum is niet zo snel, iedereen is te druk met gamen :)

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

De laatste GP3 patch (1.13 meen ik) al geprobeerd? Enneuh zonder wat systeem specs + driver info komen we nergens natuurlijk.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

ik kan geeneens replay's maken volgens mij, kzie het ook nergens in de menu's staan... of ik doe het verkeerd hahaha

Verwijderd

Draai je win2000???? Zou het aan kunnen liggen had ik in het begin ook, bij Me draait ie zowiezo goed, en na een reinstall van win2000 bij mij ook.

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:35
Replays kan je ook niet maken moet je als je aan het race en ben ff op P drukken en daarna op R dan zie je het laatste stuk herhaald worden

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Pagina: 1