Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:34
Beste mede-tweakers,

Omdat ik de laatste tijd steeds vaker bijna onvoorbereid op een podium sta vind ik het handig om mijn oefen aantekeningen (akkoorden etc) en lyrics ook beschikbaar te hebben. De makkelijkste en meest mobiele manier om dat te bereiken lijkt me een tablet met standaard. Syncen met dropbox en ik heb alle gegevens beschikbaar die ik moet hebben.

Nu ben ik niet thuis in tabletland. Ik ben vooral van de beestachtige computers, zowel Apple als zelfbouw spul en ik heb tablets altijd afgedaan als gimmicks die nutteloos zijn, helemaal voor thuis. Maar het ziet ernaar uit dat ik er niet meer onderuit kom ;).. Dit betekent wel dat ik redelijk goed thuis ben in harde waren (onderdelen), maar niet in tablets. Graag zou ik dus wat suggesties willen hebben over mogelijke geschikte tablets..

Wat eisen:
  • budget: +-300. Meer kan evt, als 't ook wat toevoegt.
  • android 4.x, hoe nieuwer hoe beter.
  • geen lullige processor. Hoeft niet het snelste te zijn, maar mag zeker niet haperen bij standaard multimedia.
  • ben niet bang om te flashen, maar als het niet nodig is liever niet. Ben fan van stock android (draait nu op mijn HTC One M7). (ja, ik weet het: nexus 10?)
  • Minimaal 10" scherm
  • goede kijkhoeken
Ik zou graag wat hulp hebben. Ik neig naar de Nexus 10, maar die is geloof ik al niet meer leverbaar.. Wel geruchten van een nieuwe op komst gemaakt door HTC (yay!), maar ik wil maximaal nog 1 maand wachten met aankoop, dan heb ik 'm wel echt nodig vanwege groot project.
Suggesties? Graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:34
Ondertussen een Nexus 10 gekocht van een mede-tweaker. Bedankt voor de adviezen.. ;)