Toon posts:

Access SQL regel naar SQL7 regel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hieronder mijn SQL regel in Access. Wat moet hier aan veranderd worden om deze te kunnen draaien in SQL7?

objRS.open "SELECT TOP 2 Content_NL.ContentTitle, Content_NL.ContentContent, Content_NL.ContentID, Content_NL.ContentDate FROM Content_NL GROUP BY Content_NL.ContentTitle, Content_NL.ContentContent, Content_NL.ContentID, Content_NL.ContentDate ORDER BY Content_NL.ContentID DESC;"

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
niets

• eek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-04-2020

eek

@MagickNET

Wat doet ie niet, geeft ie ook een mooie
foutmelding?

Skill is when luck becomes a habit.

Verwijderd

Hey kan je niet gewoon 1 topic openen waar je al je "hey ik moet een app van access naar sql 7 porten maar ik heb er geen ruk verstand van" want ik wordt een beetje moe van iedere 10 minuten een nieuwe topic van je. verder zou je ook nog best eens vertellen wat er fout gaat, wat je geprobeerd hebt en wat voor foutmeldingen je krijgt want wij kunnen veel zien in onze kristallen bol maar niet alles..

• raptorix
En koop een boek ofzo of vraag je baas een cursus, vanaf nu is het tarief 3 gulden per vraag snap je, en geen gemaar, 3 piek klootzak anders weet ik je te vinden.

Verwijderd

RAPTORIX jij vuile rat! ik vind dit oneerlijke concurentie!! 3piek!! das onder de kost prijs!! je verziekt de markt mannetje!! ik eis dat je er minimaal 3,50 van maakt! >:)

• raptorix
Op maandag 11 juni 2001 17:11 schreef raptorix het volgende:
En koop een boek ofzo of vraag je baas een cursus, vanaf nu is het tarief 3 gulden per vraag snap je, en geen gemaar, 3 piek klootzak anders weet ik je te vinden.
Das kartelvorming, mag ook weer niet ;)

• eek

eek

@MagickNET

volgens mij is het handiger als we 3 piek per zinnig antwoord rekenen :-)

Verwijderd

Topicstarter
Excuus. Zal niet meer doen. Ik stout... :)
Ik heb er idd de ballen verstand van, maar vind het wel leuk om ermee te klooien...

Hij geeft deze foutmelding:

Operation is not allowed on an object
referencing a closed or invalid connection.

Dit is de connectieshit:
strConn = "Provider=SQLOLEDB;Persist Security Info=False;User ID=sa;Initial Catalog=db_main; Initial File Name=D:\MSSQL7\Data\db_main.mdf"

set objConn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")

objConn.open strConn

• eek

eek

@MagickNET

ODBC

• raptorix
Dude ik zal deze keer nog normaal antwoorden maar volgende keer moet je toch ff gewoon moeite doen, ga nou gewoon es naar google en stel daar je vraag.

"Provider=SQLOLEDB;SERVER=jeeigenserver;UID=inlognaam;PWD=jepassword;Database=jedatabase;"
Pagina: 1