Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Onderzoeker: communicatiesysteem vliegtuig te hacken

Pagina: 1
Acties:

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 17:21
Een van de kwetsbaarheden is dat bij één systeem de wachtwoorden in de firmware zijn opgeslagen, en dus niet kunnen worden gewijzigd. Santamarta doet zijn bevindingen later deze week op de Black Hat-beveiligingsconferentie in Las Vegas uit de doeken.

Beveiligingsonderzoeker Ruben Santamarta van IOActive stelt tegenover Reuters dat het mogelijk is dat wifi aan boord en inflight-entertainmentsystemen daarvoor kunnen worden misbruikt. Een van de kwetsbaarheden is dat bij één systeem de wachtwoorden hardcoded in de firmware zijn opgeslagen, en dus niet kunnen worden gewijzigd. Santamarta doet zijn bevindingen later deze week op de Black Hat-beveiligingsconferentie in Las Vegas uit de doeken.
2x exact hetzelfde, bijna letterlijk. Het woordquota van Juli was nog niet bereikt? Dit is nog eens bovenop de vetgedrukte 'samenvatting' die praktisch een 3e keer de strekking van het bericht herhaald. Ik vraag mij altijd af hoe je dit soort berichten kunt schrijven zonder door te hebben dat je in 2 paragrafen na elkaar letterlijk hetzelfde schrijft? Of is dit een gevalletje copy-pasten van meerdere bronnen en niet controleren? Zie het helaas te vaak gebeuren de laatste tijd.

• GroundBreaking
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:51
Had hem al gemeld maar wilde toch even reageren.
Vaak is het een draft die toch is blijven staan in het stuk. Moet even verwijdert worden en het is opgelost.
Dat de alinea een verduidelijking van de "samenvatting" is lijkt me een logisch iets.
Dus ja er staat een stukje dat verbeterd werd maar niet verwijdert lijkt me niks om zo over te haten.

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Klopt, daar is iets fout gegaan. Fixed.
Of is dit een gevalletje copy-pasten van meerdere bronnen en niet controleren? Zie het helaas te vaak gebeuren de laatste tijd.
Zucht, nee.

[ Voor 67% gewijzigd door Joost op 04-08-2014 15:24 ]

Ik ben helemaal geen stagiair