Beste Tweaker,
Ik probeer zojuist met Linq te positioneren op volgorde van positie. Nu is het zo dat mijn structuur iets veranderd is aangezien het object een meer op meer relatie is. Vandaar dat ik een lijst met posities bijhoud.
Het stukje
kan hij niet vinden omdat m.Positions een lijst is en Position is een property
Ik heb geprobeerd een orderby in het stukje "m => m.Positions.Position" te plaatsen. Maar dat vond c# niet zo leuk. Ik denk dat ik te moeilijk denk en er moet een gemakkelijkere methode zijn om dit voor elkaar te krijgen.
Heeft er iemand een idee?
Met vriendelijke groet,
Kevin.
Ik probeer zojuist met Linq te positioneren op volgorde van positie. Nu is het zo dat mijn structuur iets veranderd is aangezien het object een meer op meer relatie is. Vandaar dat ik een lijst met posities bijhoud.
code:
1
| var contentpageAbove = this.context.ContentPages.OrderByDescending(m => m.Positions.Position).FirstOrDefault(m => m.Position < contentpage.Position && m.Menus.Any(a => a.Id == menuId)); |
Het stukje
C#:
1
| m.Positions.Position |
kan hij niet vinden omdat m.Positions een lijst is en Position is een property
Ik heb geprobeerd een orderby in het stukje "m => m.Positions.Position" te plaatsen. Maar dat vond c# niet zo leuk. Ik denk dat ik te moeilijk denk en er moet een gemakkelijkere methode zijn om dit voor elkaar te krijgen.
Heeft er iemand een idee?
Met vriendelijke groet,
Kevin.