Ik zal vanavond een goede topic start maken, maar eerst even een interesse meting.
Zijn er mensen die insurgency spelen?
Zijn er mensen die insurgency spelen?
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
oké in de tijd dat het dus nog een mod was heb ik het gespeeld en dat is ik gok toch al een jaar of 5/6 geleden. binnenkort maar weer eens kijken.quintox schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 16:10:
De stand-alone beta draaide al een tijdje ja, daarvoor was het nog een CS Source mod. De game is volgens mij in januari uit beta gekomen.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
[ Voor 47% gewijzigd door unfor op 09-08-2014 19:06 ]
Jawel hoor! Ook dat kan, ik ben altijd al een vrij aggresieve FPS speler geweest en ook in Insurgency kun je aardig op de offense spelen. Rushen heb ik in CS geleerd, daar kwam het ook op timing ( en quickscoping ) aanunfor schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 19:05:
Ik speel deze game zo nu en dan, profiel staat wel in m'n sig.
Je moet er echt even de tijd voor nemen, met rushen zoals BF en CoD bereik je helemaal niets in deze game.
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door quintox op 11-08-2014 22:48 ]
Verwijderd
Nee, en dat mag er van mij ook uit blijven.Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 23:29:
Misschien weet iemand van jullie dit: is er een totaal k/d die het spel bijhoudt?
Nergens zien staan...
Nee, zover ik weet niet. Je hebt alleen sinds kort een leaderboard die je totale score toont ( en die van je vrienden ), stimuleert objective play toch wat beter dan simpelweg K/D. Je krijgt ook een rank op basis van je totale score, wat aanduidt dat ze volgens mij langzaamaan een soort van match-making zoals CSGO willen introduceren.Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 23:29:
Misschien weet iemand van jullie dit: is er een totaal k/d die het spel bijhoudt?
Nergens zien staan...
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door unfor op 26-09-2014 17:07 ]
Bobbus schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:03:
Wat een top spel is dit! Trekt me compleet van Battlefield en andere shooters weg. De mate van realisme spreekt me erg aan. Vergeleken met Insurgency steekt een hardcore modus van bijvoorbeeld Battlefield weer schril af. Met de juiste config is één kogel vaak genoeg om iemand te killen en dat maakt dat je niet als een Rambo door de maps heen gaat. Veel dingen worden ook snel gepatcht, fijn om te zien dat het team aardig luistert.
Wel mis ik een aantal maps uit de mod, die ik jaren terug ook gespeeld heb. Sinjar en Buhriz zijn mijn favorieten omdat die iets meer ruimte geven. De stedelijke omgevingen zijn naar mijn mening te klein, dat ligt me niet zo.
Voor het geld een uitstekende hardcore FPS wat mij betreft!
Steam/XBL: Avioto
a.k.a. Skunko3o | Skunk-o3o
[ Voor 29% gewijzigd door djunicron op 22-11-2014 03:40 ]
Verwijderd
Erg bedankt, ik heb hem geactiveerd.NoFearWizz schreef op woensdag 26 november 2014 @ 06:32:
Ik mag via de Humble bundle nog 3 copies weggeven tot 9 december:
https://www.humblebundle.com/?gift=AU6YGhmxncABt4mt
Wie het eerst komt wie het eerst maalt.
[ Voor 25% gewijzigd door hexta op 26-11-2014 14:11 ]
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Veel plezier ermeeVerwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:24:
[...]
Erg bedankt, ik heb hem geactiveerd.
De pagina wel in een andere taal (portugees vgm), geen idee waarom.
Maar activering is gelukt
Verwijderd
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Ik ben ondertussen gestopt en overgestapt op CSGO, mijn kleurenblindheid zat me echt in de weg, door de grauwe stijl vielen spelers enorm weg in de achtergrondEvaluationCopy schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:47:
Wat een heerlijk spel! Heb me de eerste 15 uur vermaakt met coöp Survival, dikke pret al, zeker in een goed team met wat teamwork via de headsets.
Wat is verder een leuke game-mode om te gaan spelen, nu ik het langzaamaan een beetje begin te snappen? Misschien ook wat Tweakers aanwezig die met samen willen spelen? Ik heb niet echt gamende vrienden verder. Mijn Steamnaam is gelijk aan mijn naam hier.
Verwijderd
Ik heb je op steam toegevoegdEvaluationCopy schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:47:
Misschien ook wat Tweakers aanwezig die met samen willen spelen? Ik heb niet echt gamende vrienden verder. Mijn Steamnaam is gelijk aan mijn naam hier.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Thanks! Net gekochtEvaluationCopy schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 09:24:
4,49 euro op Steam in de holiday sale momenteel... mooi prijsje om te proberen mensen!
Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ik heb deze een paar keer gespeeld (maand of 4 geleden). Destijds waren er heel weinig servers en maar 3 maps geloof ik. Is het al iets uitgebreider? Ik vind de Insurgency engine heel fijn spelen en de Day of Infamy setting past daar goed bij.Beakzz schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 03:06:
Nog mensen die de standalone Day of Infamy gaan spelen? Zelf heb ik Insergency niet gespeeld, maar deze setting brengt me weer terug naar de tijd van Mohaa
Jazeker, ik en een maat van me spelen het nog geregeld. Altijd leuk om evt een potje te doen. Voor mijn steam nick: zie boven deze reply :-)isimba schreef op zondag 1 januari 2017 @ 16:52:
Spel aangeschaft in Steam sale, met een paar extra keys voor vrienden. Erg vermakelijk spel, zeker met een team dat ook voicechat gebruikt.
Battlefield 1 nu al een week niet meer aangeraakt hierdoor.
Zijn hier nog actieve spelers aanwezig?
Hier gekocht tijdens een Sale, sinds dan heb ik geen Day of Defeat meer aangeraakt.Sharkware schreef op maandag 1 augustus 2016 @ 12:43:
[...]
Ik heb deze een paar keer gespeeld (maand of 4 geleden). Destijds waren er heel weinig servers en maar 3 maps geloof ik. Is het al iets uitgebreider? Ik vind de Insurgency engine heel fijn spelen en de Day of Infamy setting past daar goed bij.
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Ik heb de beta ook gespeeld. Is weer een leuk spel (ben groot fan van originele Insurgency) maar het draait bij mij voor geen meter. Moest alles op low zetten en dan nog had ik met moeit +- 60 fps met schommelingen op en neer van +- 25. Het schijnt dat ze nog wat optimalisatie door gaan voeren.Rebel8319 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 10:11:
Waarom is er geen topic over de nieuwste versie Insurgency : Sandstorm
Ik heb de beta gespeeld en het is echt![]()
Wat een verademing op de hedendaagse shooters
Ja hier ook hoor, maar ik ga ervanuit dat ze dat alsnog wel rechttrekken. Ik zie deze game echt als een ruwe diamant.Sharkware schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 12:37:
[...]
Ik heb de beta ook gespeeld. Is weer een leuk spel (ben groot fan van originele Insurgency) maar het draait bij mij voor geen meter. Moest alles op low zetten en dan nog had ik met moeit +- 60 fps met schommelingen op en neer van +- 25. Het schijnt dat ze nog wat optimalisatie door gaan voeren.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq