Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
Hey allemaal,

Ik heb recent voor het zusje via tweakers een HTC One X gekocht.
Deze zag er echt nog goed uit en was volgens de verkoper nooit geroot geweest ofzo. Altijd originele software.
De telefoon werkte naar behoren de eerste aantal dagen.
Op een bepaald moment is die vastgelopen en kreeg mijn zus het boot scherm.
Daarna deed die ineens niets meer.

Ik krijg een rood knipperende LED.
Ik heb al wat opgezocht zelf voor ik hier kom vragen en het blijkt dat dit door oververhitting is.
Nu heb ik de stappen gevolgd aangeraden op XDA en ben al wat verder geraakt.
Er werd aangeraden om de batterij te calibreren. Eerst minimum 10 min opladen en daarna tegelijk volume up, volume down en aan/uit knop 2 minuten indrukken.
Dit heb ik dan gedaan en ik kreeg inderdaad een response van de GSM. Jej!
Maar dan loopt het weer mis. Ik blijf vast zitten op dit scherm.

Public
Publieke map
Error screen zusje

En het rare is dat de volume up knop ervoor zorgt dat ik naar beneden ga in het menu. De aan/uit knop zorgt er ook voor dat ik naar beneden ga in het menu. En de volume down knop doet de telefoon uitvallen en daarna terug naar dit scherm gaan.
Ik kan dus niets selecteren.

Heeft er hier iemand wat advies voordat de telefoon afgeschreven wordt?
Ik weet het niet meer.

Bedankt alvast!

• DaemonAngel
Sorry om het zelf te bumpen, maar ik ben zelf einde raad en wil het zusje niet teleurstellen.

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Volgens die melding is je accu gewoon leeg. Laad dat ding minstens 24 uur op en probeer het dan opnieuw ;)

• DaemonAngel
Na veel geprobeer ben ik terug op het scherm maar nu zonder de batterij is leeg melding
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4HUZyT6HMOpxkhkshenc6LHM/medium.jpg

Alles ziet er normaal uit zoals ik het in het verleden ook al gezien heb. Met het verschil dat ik nog steeds niets kan selecteren. Volume up gaat die naar beneden. Aan/uit knop gaat die naar beneden en volume down doet niets.
Hoe kan ik de telefoon terug goed zetten?

• Scorpei
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-03-2022
Mijn advies zou zijn; sluit een PC aan en schrijf de bootloader opnieuw weg / gebruik een RUU om de hele telefoon te resetten. Daarvoor zal je misschien wel de batterij moeten vervangen, als die rot is (waar dit dan op lijkt? Ik vind het allemaal vreemd gedrag in ieder geval) moet dat toch een keer gebeuren vrees ik.

Owner of http://scorpei.com/