Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gebruikte muziek bij zelfgemaakte reviews

Pagina: 1
Acties:

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-11 13:01
Goedemorgen,

Ik kom het steeds vaker tegen dat er muziek gebruikt wordt bij reviews die mij wel aan staat en misschien hebben meerdere bezoekers dit. Het zou mij dan ook een goed idee lijken als er ergens bij de review of in de video zelf aangegeven wordt van welke muziek er gebruik gemaakt is. Dan hoef ik niet met shazam achtige zaken te gaan bepalen wat het is en ik hoef niet iedere keer iemand te mailen om het te vragen :)

Wat ook kan is een soort overkoepelend topic waarin de gebruikte nummers gezet worden met een link naar de video.

Zo ben ik dus benieuwd welke muziek er gebruikt wordt onder de review van de Toshiba P50t (video: Toshiba Satellite P50t) op 3:00.

Thanks!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:29

TradeMarkNL

Videoproducer
orange.x schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 11:01:
Goedemorgen,

Ik kom het steeds vaker tegen dat er muziek gebruikt wordt bij reviews die mij wel aan staat en misschien hebben meerdere bezoekers dit. Het zou mij dan ook een goed idee lijken als er ergens bij de review of in de video zelf aangegeven wordt van welke muziek er gebruik gemaakt is. Dan hoef ik niet met shazam achtige zaken te gaan bepalen wat het is en ik hoef niet iedere keer iemand te mailen om het te vragen :)

Wat ook kan is een soort overkoepelend topic waarin de gebruikte nummers gezet worden met een link naar de video.

Zo ben ik dus benieuwd welke muziek er gebruikt wordt onder de review van de Toshiba P50t (video: Toshiba Satellite P50t) op 3:00.

Thanks!
Leuk om te horen dat je onze muziekkeuze kunt waarderen 8) Het structureel aangeven van welke tracks we gebruiken gaan we om tal van redenen niet doen. Wat je het beste kunt doen is gewoon reageren onder video en dan is er altijd wel iemand die reageert. Ik lees ze zelf ook bijna altijd allemaal...

Anders kun je je tot dit topic richten: Hoe heet dit nummer? Deel 42

De track van de Toshiba-review houd je van me te goed: ik heb dat project even niet bij de hand.

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-11 13:01
TradeMarkNL schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 11:44:
[...]

Leuk om te horen dat je onze muziekkeuze kunt waarderen 8) Het structureel aangeven van welke tracks we gebruiken gaan we om tal van redenen niet doen. Wat je het beste kunt doen is gewoon reageren onder video en dan is er altijd wel iemand die reageert. Ik lees ze zelf ook bijna altijd allemaal...

Anders kun je je tot dit topic richten: Hoe heet dit nummer? Deel 42

De track van de Toshiba-review houd je van me te goed: ik heb dat project even niet bij de hand.
Had mijn verzoek al in genoemde topic geplaatst naar aanleiding van berichten van Raven.

Kan je mij slechts 1 van die redenen noemen waarom dat niet gedaan wordt?

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
orange.x schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 11:57:
[...]

Had mijn verzoek al in genoemde topic geplaatst naar aanleiding van berichten van Raven.

Kan je mij slechts 1 van die redenen noemen waarom dat niet gedaan wordt?
Sure :)

- Bijvoorbeeld een Spotify-lijst bijhouden: niet al onze tracks staan daar of komen pas later
- Voor een Soundcloud-lijst: idem
- Een balkje in de video: we willen de focus houden op de inhoud, voor mensen die niks geven om die muziek is het alleen maar storend en leidt het af vd beelden van het product.
- Shazamen is 1 seconde werk
- Naar de track vragen in een topic ook

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dus eigenlijk zegt t.net (in a way) ook dat men liever geen credits uitdeelt naar de originele artiesten?

Offtopic: hoe doet t.net dat eigenlijk met de rechten qua muziek?

[ Voor 24% gewijzigd door CH4OS op 05-08-2014 23:10 ]

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
orange.x schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 11:01:
Jadieja

Thanks!
En dit is de track :) The Acid - Fame (Jesse Rose Remix)

[ Voor 40% gewijzigd door TradeMarkNL op 06-08-2014 11:05 ]

Pagina: 1