Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
het idee van inbranden is dat je je proc een tijdje op normale snelheid, maar met een verhoogd voltage laat draaien. hierdoor zou hij daarna beter over te klokken zijn.
Alleen de een heeft het over 1/2 dagen en de ander over een paar weken. Dus wat het beste werkt? Een paar weken lijkt mij. Beter te veel dan te weinig. Ik zal even mijn voltage omhoog gooien, kijken of mijn celly2 566@850 ook lekker met 2.5v kan werken.
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Hmmmmmm..... Wat bedoelen jullie met beter overklokken? Ik zit nu op 500 Mhz.. En hij zit nu al flink over de normale temp.. zonder al mijn ventilatoren.. en opkast, wordt hij zo 75 graden 
Dus hij zal er niet cooler op worden? Coolen is toch de sleutel voor overklokken
Dus hij zal er niet cooler op worden? Coolen is toch de sleutel voor overklokken
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
het idee is dat hij dan hogere snelheden haalt (met een lager voltage dan normaal voor die snelheid). hierdoor zal hij koeler worden.
Mijn celly2 566 kan niet op 2.5 volt staan, maximaal 2.1, hoger gaat hij piepen zonder verder op te starten.
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Als ik het voltage ook maar een beetje hoog zet, start mijn computer gewoon nier meer op... dus hier heb ik niks aan...
Toch bedankt voor de reacties
Toch bedankt voor de reacties
Pagina: 1