ADSL schematje voor USB modem kan dit

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/padjesworld/usbadsl.jpg

Ik heb een vraagje kan dit volgens dit principe hoe ik het op het plaatje heb gezet want mijn PC staat op zolder en de Kpn aansluiting zit beneden.
en aangezien de USB kabel maar 4 meter is, dit is te kort om van beneden naar boven te halen. moet het modem voor alle aansluitingen zitten. kan ik het modem gewoon aansluiten op de bestaande telefoon aansluiting die ik al op zolder heb of moet dat percee in de meterkast teven heeft iemand een plaatje van zo'n usb modem...

Alvast bedankt..

Misschien dat dit al gevraagd is ik heb het niet kunnen vinden in de search anders open ik hier geen nieuwe topic over.

Als het plaatje niet werkt hier is de link er naar toe Plaatje :)

Verwijderd

Als het plaatje niet werkt hier is de link er naar toe Plaatje :)
Die dus ook niet werkt :)

Verwijderd

Hoi, je hebt het waarschijnlijk over de webvox. Die heeft naast de modem ook nog 2 analoge aansluitingen. Je kan 2 dingen doen 1: gewone lijn naar boven trekken en daar nt1 + webvox en dan weer naar beneje voor je gewone telefoons.

2. nt1 bij meterkast, isdn naar boven daar webvox en analoge lijnen naar beneje voor gewone telefoons.

Je kan dus alleen de positie van de nt1 veranderen. Er zullen nog altijd analoge lijntjes van de webvoix moeten lopen.

• Padje
Ik bedoel geen ISDN modem of webvox.

Ik heb het over een ADSL modem van KPN telecom...

Nu moet het plaatje wel werken die vervloeken geocities toch :(

Eveneens heb ik een analoge aansluiting...

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-12-2025

Byteripper

The bytes make the rip.

Beide schema's kunnen, als je er maar voor zorgt dat voor alle apparatuur je ADSL splitter zit. Vanaf daar gaat 1 kabel naar je modem, en 1tje naar alle andere telefoons.

Byteripper.

• Padje
Op maandag 11 juni 2001 23:58 schreef Byteripper het volgende:
Beide schema's kunnen, als je er maar voor zorgt dat voor alle apparatuur je ADSL splitter zit. Vanaf daar gaat 1 kabel naar je modem, en 1tje naar alle andere telefoons.

Byteripper.
Hoe moet je dat modem aansluiten op je kpn aansluiting ? is dat gewoon in pluggen of moet dan moeilijk doen met draadjes ????

heeft iemand niet toevallig een plaatje van zo'n usb modem...

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:07

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Je moet de ADSL splitter om de hoofdaansluiting van KPN pluggen dan krijg je als het ware een kastje met daarin de connecties voor je modem en telefoon.

Je telefoon doe je gewoone je standaard draad in en de andere lijn kun je gewoon een verlengsnoer voor gebruiken :D :D :D :D :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Verwijderd

splitter beneden, modem boven... |:(

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-01 21:08

qless

...vraag maar...

2e tekening : rechts
is het beste, waarbij rode blokje splitter is .

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

• Padje
Op dinsdag 12 juni 2001 15:19 schreef ---X2--- het volgende:
splitter beneden, modem boven... |:(
Hoe kom je er bij dat ik een splitter beneden heb.

Je kan toch meerdere draaden aansluiten op je hoofd aansluiting..

Zoals je misschien al weet het USB modem is gelijk een splitter.

aan de rechter kant bedoel ik of ik tussen het USB en de KPN aansluiting een Telefoon aan kan sluiten of moet alles via het modem lopen. ???
Pagina: 1