Dus deze namiddag was ik bezig met een stress test voor mijn oc waar ik zeker geen overvolt had! Maar ineens viel alles uit, dat was al een paar keren gebeurd, dus ik nam even een pauze want was het een beetje beu en zo kan de cpu en het water wat afkoelen, mijn temperatuur die ik toen had was 81°c op mijn core temp denk ik maar toen viel hij dus ineens uit. Ik kan hem ook niet meer uitzetten via de power knop.
Mijn toetsen bord en muis geven ook geen licht wat ze normaal wel doen.
Dan een uur ofzo later wou ik hem terug opstarten maar als ik op de start knop duwde startte hij wel maar deed niets op het scherm, wel alle fans draaide en de gpu gaf zijn normaal lichtje.
wat ik heb geprobeerd
Dus tot nu toe heb ik mijn cpu en mobo en gpu psu kabels er uit gehaald en er terug ingestoken.
Mijn gpu in een ander slot gestoken.
Een andere gpu er in gestoken.
De psu langs achter eens aan en uit gezet via de knop van achter en ook gewoon de kabel ervan eens vervangen.
Bios ge reset.
Mijn cpu fan draait dus normaal geen probleem
Ook al de opstart, hang probleem guide van tweakers doorlopen.
Aan mijn monitor kan het niet liggen want ik heb er vier en dan zal er nrml eentje minsten werken.
Mijn onderdelen
Amd fx-9590
Msi lightning r9 290x
Corsair cx750m
Hyperx 1866mhz ram
Asus sabertooth R2.0 990Fx
(haf stacker 935 case)
Weet iemand hier een oplossing voor???
Mijn toetsen bord en muis geven ook geen licht wat ze normaal wel doen.
Dan een uur ofzo later wou ik hem terug opstarten maar als ik op de start knop duwde startte hij wel maar deed niets op het scherm, wel alle fans draaide en de gpu gaf zijn normaal lichtje.
wat ik heb geprobeerd
Dus tot nu toe heb ik mijn cpu en mobo en gpu psu kabels er uit gehaald en er terug ingestoken.
Mijn gpu in een ander slot gestoken.
Een andere gpu er in gestoken.
De psu langs achter eens aan en uit gezet via de knop van achter en ook gewoon de kabel ervan eens vervangen.
Bios ge reset.
Mijn cpu fan draait dus normaal geen probleem
Ook al de opstart, hang probleem guide van tweakers doorlopen.
Aan mijn monitor kan het niet liggen want ik heb er vier en dan zal er nrml eentje minsten werken.
Mijn onderdelen
Amd fx-9590
Msi lightning r9 290x
Corsair cx750m
Hyperx 1866mhz ram
Asus sabertooth R2.0 990Fx
(haf stacker 935 case)
Weet iemand hier een oplossing voor???
[ Voor 5% gewijzigd door thibautb op 04-08-2014 00:24 ]