Toon posts:

Hoe krijg ik het logo van Nvidia weg bij Fifa 2001

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Vandaag de nieuwste drivers van de Nvidia site gehaald en geinstaleerd. Alles goed en wel. Alleen Bij Fifa 2001 heb ik de hele tijd een Nvidia logo staan links onderin.
Hoe krijg ik deze weg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:02

Exirion

Gadgetfetisjist

Je kunt bij de drivers instellen of in DirectX het NVidia logo getoond moeten worden. Moet je ff bij Advanced display properties kijken, dan bij je NVidia opties en dan DirectX.

Settings->Control Panel->Display->Settings->Advanced->je videokaart->Advanced Properties->Direct3D

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sorry maar die optie heb ik niet bij advanced bij de aanvullende eigenschappen. Ik heb alleen direct3d en daar zijn geen opties voor logo. Heb dit alleen bij Fifa 2001 dus heb ik ook gezocht in de ini van 3d setup van Fifa 2001 maar ook daar niks kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:02

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 11 juni 2001 17:09 schreef Fascom het volgende:
Heb dit alleen bij Fifa 2001 dus heb ik ook gezocht in de ini van 3d setup van Fifa 2001 maar ook daar niks kunnen vinden.
Misschien is het dan handig als dit topic verplaatst wordt naar de afdeling SP (Spielerij) want daar weet iemand vast wel de oplossing voor FIFA 2001.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Inderdaad :)

>> [url="/listtopics.php/12"]Spielerij[/url] <<

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.