Software bestanden verwijderen ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153905

Topicstarter
Ik wilde heel graag weten hoe je verborgen bestanden verwijderd van je computer .
Ik ben bezig met een computer van mijn neef waar ik spotnet heb gedownload ( maar niet de goede versie ) en wil ik de verborgen bestanden helemaal verwijderen dat er helemaal niets achterblijft .
Wat ik tegen kwam met google is deze
1. Spotnet verwijderen
2. Spotnet map in ProgramData/Application Data verwijderen
3. Nascannen met bijvoorbeeld CCleaner
4. Microsoft .NET Framework 4 deïnstalleren
5. Microsoft .NET Framework 4 weer installeren
6. Spotnet weer installeren

En dat heb ik gedaan maar krijg toch steeds de foutmelding : CommentStarter Unable to open the database file .

Mijn neef heeft een Laptop / Windows premium 7 helemaal opnieuw geinstalleerd naar fabrieksinstellingen en alle Windows Update's gëinstalleerd .
Wat kan ik nog doen om de verborgen spotnet bestanden opsoren en verwijderen ?
Het probleem : CommentStarter Unable to open the database file / blijft zich voordoen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Revo uninstaller misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:40

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

schopje naar WOS

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb alles al velen malen geprobeerd zoals bij Tweakers.net
Spotnet doet wel downloaden maar als ik deze afsluit ( spotnet ) en later weer open dan begint hij meer dan een half uur de data's ophalen .
Bij mijn eigen computer Windows 8.1 pro doet spotnet het heel goed en start heel snel op .
Een speld in een hooiberg zoeken , ik geef het maar op .

[ Voor 10% gewijzigd door TheVMaster op 03-08-2014 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Je TS is ook een speld in een hooiberg :+ je geeft aan dat Windows schoon geïnstalleerd is en toch wil je Spotnet bestanden verwijderen?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Kijk eens in je appdata-folder... Da's een verborgen folder waar je makkelijk inkomt door in je verkenner %appdata% in te typen.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Eindelijk na lang zoeken voor het oplossen van Spotnet heb ik nu het juiste antwoord .
Omdat ik een leek ben op computer gebied heb ik steeds de verkeerde spotnet gedownload namelijk V1.8.1.1b .
Heb dus mij de site Tweakers.net mij geregistreerd en daar de juiste programma gedownload en alles loopt als een treintje .
Er is ding zeker belangrijk met het hele internet gebeuren en dat is heel en heel goed lezen voor het downloaden .
Maar het opnieuw installeren naar fabrieksintellingen van de computer van mijn neef was wel noodzakelijk vanwege een virus .
Hopelijk blijf dat programmaatje ( spotnet ) nog in de lucht hangen zolang Brein niet ingrijpt .
Maar vooral bedankt voor jullie reactie .

[ Voor 1% gewijzigd door TheVMaster op 03-08-2014 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik weet nu hoe ik verborgen mappen kan laten zien , dus dat is wel eens handig .
Ik zelf vind het best wel interessant om computer problemen op te lossen en zelf je eigen computer goed schoon te houden van virussen spam etc.....
En andere mensen helpen met software vind ik heel leuk om te doen .
En natuurlijk ook op forums schrijven zoals hier .
Pagina: 1