HP back-to-school laptop voor € 224,95 bij iBOOD vandaag.
Laagste prijs in de PW is € 361,95: pricewatch: HP 250 G2 F0Y83EA
Iemand ervaring met deze laptop?
Verwijderd
Grootste gros wordt inderdaad behoorlijk warm, helemaal de AMD-varianten heb ik het idee.Aghanim schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 16:35:
Ik vermoed dat, naast het feit dat de specs niet bijzonder zijn, deze laptop vrij snel zeer warm wordt. Daar hebben de meeste budget HP's last van. Aan de andere kant heb je wel een laptop voor een mooie prijs maar ik zou er niet te veel van verwachten.
Verwijderd
De Celeron is inderdaad stukken beter, maar ik begrijp iBood wel.laredo schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 21:19:
Ondertussen is de laptop vervangen door een soortgelijke variant met alleen een andere processor. Merk: HP Type: 255 G2 - F0Z61EA Processor: Dual-Core AMD E1-2100
Volgens mij was de Celeron variant toch wel een stukje beter. zie ook de vergelijking hier http://cpuboss.com/cpus/Intel-Celeron-N2810-vs-AMD-E1-2100
hij was uitverkocht. En deze heeft een betere videochip, voor ieder wat wils!Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 21:27:
[...]
De Celeron is inderdaad stukken beter, maar ik begrijp iBood wel.
Celeron-variant is inmiddels "niet meer leverbaar", maar de deal loopt nog steeds. Dit voelt meer aan als een noodoplossing aan de kant van iBood.. Leuk geprobeerd, maar niet helemaal.
[ Voor 3% gewijzigd door Nielson op 03-08-2014 21:42 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq