[Dagaanbieding] HP back-to-school laptop - iBOOD

Pagina: 1
Acties:
  • 1.400 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjj4
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-08 19:39
Afbeeldingslocatie: http://static.1dagskoopjes.nl/aanbieding/70940_250.jpg

HP back-to-school laptop voor € 224,95 bij iBOOD vandaag.
Laagste prijs in de PW is € 361,95: pricewatch: HP 250 G2 F0Y83EA

Iemand ervaring met deze laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik vermoed dat, naast het feit dat de specs niet bijzonder zijn, deze laptop vrij snel zeer warm wordt. Daar hebben de meeste budget HP's last van. Aan de andere kant heb je wel een laptop voor een mooie prijs maar ik zou er niet te veel van verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 16:35:
Ik vermoed dat, naast het feit dat de specs niet bijzonder zijn, deze laptop vrij snel zeer warm wordt. Daar hebben de meeste budget HP's last van. Aan de andere kant heb je wel een laptop voor een mooie prijs maar ik zou er niet te veel van verwachten.
Grootste gros wordt inderdaad behoorlijk warm, helemaal de AMD-varianten heb ik het idee.

Ik heb hem zonet ook besteld voor mijn oma - niet bepaald een student ( :+ ), maar ze gaat er ongetwijfeld plezier van hebben.

Coolingpad eronder en goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:31
Ondertussen is de laptop vervangen door een soortgelijke variant met alleen een andere processor. Merk: HP Type: 255 G2 - F0Z61EA Processor: Dual-Core AMD E1-2100

Volgens mij was de Celeron variant toch wel een stukje beter. zie ook de vergelijking hier http://cpuboss.com/cpus/Intel-Celeron-N2810-vs-AMD-E1-2100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laredo schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 21:19:
Ondertussen is de laptop vervangen door een soortgelijke variant met alleen een andere processor. Merk: HP Type: 255 G2 - F0Z61EA Processor: Dual-Core AMD E1-2100

Volgens mij was de Celeron variant toch wel een stukje beter. zie ook de vergelijking hier http://cpuboss.com/cpus/Intel-Celeron-N2810-vs-AMD-E1-2100
De Celeron is inderdaad stukken beter, maar ik begrijp iBood wel.

Celeron-variant is inmiddels "niet meer leverbaar", maar de deal loopt nog steeds. Dit voelt meer aan als een noodoplossing aan de kant van iBood.. Leuk geprobeerd, maar niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oinkoink12
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-07 15:30
Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 21:27:
[...]

De Celeron is inderdaad stukken beter, maar ik begrijp iBood wel.

Celeron-variant is inmiddels "niet meer leverbaar", maar de deal loopt nog steeds. Dit voelt meer aan als een noodoplossing aan de kant van iBood.. Leuk geprobeerd, maar niet helemaal.
hij was uitverkocht. En deze heeft een betere videochip, voor ieder wat wils!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 09:43
Alleen dat ze het een 'dedicated Radeon HD8210' noemen klopt weer niet helemaal, is ook gewoon een IGP.

[ Voor 3% gewijzigd door Nielson op 03-08-2014 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Voor hetzelfde geld heb je een Dell Inspiron 15 met N2830 Bay Trail.
€ 225 incl. verzending, na 10% VIP korting.

Het is de vraag of je het moet willen. Zo'n processor krijgt het al snel moeilijk met een security suite en wat achtergrondprocessen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het is niet de bedoeling om in AK te gaan vragen of iets een goede aanbieding is, of te vissen naar gebruikerservaringen. Gewoon zelf reviews op het internet zoeken :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.