Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

(Game) laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 504 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heb de volgende laptop uitgezocht: http://www.paradigit.nl/a...1g3/80030507/details.aspx
Leek mij wel goeie specificaties. Zou je hiermee games als skyrim, black ops, modern warfare kunnen draaien. (op redelijk lage kwaliteit),
Wil namelijk n laptop voor n studie zou wel cool zijn als ik er af en toe een spelletje op kan spelen

• Redesign1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-11 08:02
Budget
voorkeuren
????
te weinig info

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Qua specificaties zou ik zeggen net aan. Alleen zouden we meer informatie moeten hebben:
Wat is je budget: Hoeveel wil je maximaal uitgeven aan je laptop
Voorkeuren: Welk merk geeft je voorkeur? Moet er Bluetooth opzitten etc....

Handig als je dit zou delen met ons :)

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

En waarom kon je niet verder in je vorige topic?...

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Hier kan je niet lekker op gamen, ik denk dat zelfs low settings al moeilijk zullen zijn voor deze laptop in moderne games. Vertel inderdaad even je budget, hoe groot en zwaar maximaal etc. zodat we kunnen kijken of er alternatieven zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Frietsaus op 03-08-2014 17:16 ]

• Elaynegalad
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-12-2016
Ik zou hier eens naar kijken: pricewatch: Asus VivoBook X200CA-CT179H, daar kun je beter op gamen maar nog steeds niet goed. volgens mij zijn er geen 11/12" laptops waar je fatsoenlijk op kan gamen.

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-11 11:36
Elaynegalad schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 22:32:
Ik zou hier eens naar kijken: pricewatch: Asus VivoBook X200CA-CT179H, daar kun je beter op gamen maar nog steeds niet goed. volgens mij zijn er geen 11/12" laptops waar je fatsoenlijk op kan gamen.
Browsergames misschien, niet veel meer dan dat..

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02:18

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
5 topics over hetzelfde is niet de bedoeling, verder in Laptop voor studie!

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.