Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met deze nieuwe pc voornamelijk games spelen. Het gaat dan om een hele hoop verschillende games van hele oude spellen met Dosbox tot battlefield 4 etc.
Ook wil ik met het systeem games programmeren in visual studio (c++) en films kijken etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is 1000 euro. Hier komt dan nog 200 euro bij voor een monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil niks meenemen naar mijn nieuwe pc behalve een aantal hardeschijven (vandaar ook geen hardeschijf in het lijstje wat ik zelf heb samengesteld).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb dus niks speciaals extra nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee ik heb geen voorkeuren maar een Intel processor lijkt me wel de beste keuze.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte enz. maakt me niks uit maar ik zou het wel op prijs stellen als het systeem aardig stil is aangezien mijn vorige pc standaard als een opstijgend vliegtuig klonk.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan over te klokken.
Ik heb als basis naar de BBG van Juli gekeken. Ik heb daarom ook de meeste dingen daaruit genomen. Ik heb een aantal aanpassingen gemaakt: geen hardeschijf (heb ik er al genoeg van), mooiere case (vind ik zelf) (is die ook goed?), een koeler die op voorraad is en een moederbord wat ik zelf mooier vind.
Mijn vragen zijn dus eigenlijk: Is dit systeem goed of zijn er nog betere of goedkopere oplossingen en weet een van jullie toevallig een redelijke 27 inch monitor voor 200 euro?
Ik hoop dat dit genoeg informatie is
Alvast heel erg bedankt,
Cesar
Ik wil met deze nieuwe pc voornamelijk games spelen. Het gaat dan om een hele hoop verschillende games van hele oude spellen met Dosbox tot battlefield 4 etc.
Ook wil ik met het systeem games programmeren in visual studio (c++) en films kijken etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is 1000 euro. Hier komt dan nog 200 euro bij voor een monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil niks meenemen naar mijn nieuwe pc behalve een aantal hardeschijven (vandaar ook geen hardeschijf in het lijstje wat ik zelf heb samengesteld).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb dus niks speciaals extra nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee ik heb geen voorkeuren maar een Intel processor lijkt me wel de beste keuze.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte enz. maakt me niks uit maar ik zou het wel op prijs stellen als het systeem aardig stil is aangezien mijn vorige pc standaard als een opstijgend vliegtuig klonk.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan over te klokken.
Ik heb als basis naar de BBG van Juli gekeken. Ik heb daarom ook de meeste dingen daaruit genomen. Ik heb een aantal aanpassingen gemaakt: geen hardeschijf (heb ik er al genoeg van), mooiere case (vind ik zelf) (is die ook goed?), een koeler die op voorraad is en een moederbord wat ik zelf mooier vind.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 166,87 | € 166,87 |
| 1 | Gigabyte GA-H97-HD3 | € 78,90 | € 78,90 |
| 1 | Gigabyte GV-R929OC-4GD | € 359,90 | € 359,90 |
| 1 | Corsair Obsidian 450D | € 96,95 | € 96,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP4G3D1339DS1S00 | € 66,- | € 66,- |
| 1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 73,33 | € 73,33 |
| 1 | Crucial M500 2,5" 240GB | € 91,05 | € 91,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 960,95 | |
Mijn vragen zijn dus eigenlijk: Is dit systeem goed of zijn er nog betere of goedkopere oplossingen en weet een van jullie toevallig een redelijke 27 inch monitor voor 200 euro?
Ik hoop dat dit genoeg informatie is
Alvast heel erg bedankt,
Cesar
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2014 16:09 ]