Ik wil graag een HTPC aanschaffen en wil graag van jullie weten of ik beetje in de goede richting zit met mijn uitgezochte onderdelen.
Ik ben al reeds in bezit van een kast (Antec Fusion remote zwart) en een FloppyDTV en windows 7.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil dus systeempje voor in de woonkamer. Ga hierbij tv kijken via FloppyDTV (lijkt me leuk om uit te vogelen hoe dit werkt) en films kijken op windows 7 + mediaportal denk ik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
qua prijs zat ik te denken aan rond €400,- inclusief verzending
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De Antec Fusion kast en FloppyDTV
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is het systeem wat ik voor ogen heb
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik denk eraan om het systeem via HDMI te koppelen aan mijn Sony Bravia TV, jaartje of 5,6 oud,heeft maar 1 HDMI aansluiting. Het geluid wil ik sturen via Pioneer Versterker dmv SPDIF,deze versterker is ook jaartje of 5 oud maar heeft geen HDMI in of uitgang
Ik denk dat ik het beste voor AMD kan gaan omdat ik denk dat deze het beste resultaat geeft voor een leuke prijs. Ik heb gekozen voor PC3-17000 (DDR3-2133) 8 GB geheugen,is veel voor HTPC maar denk ook beetje toekomstgericht dat ik er tijdje mee vooruit kan en het geheugen werkt volgens mij ook goed samen met de AMD processor.
Heeft iemand nog suggesties voor mij ?
Alvast bedankt!
Ik ben al reeds in bezit van een kast (Antec Fusion remote zwart) en een FloppyDTV en windows 7.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil dus systeempje voor in de woonkamer. Ga hierbij tv kijken via FloppyDTV (lijkt me leuk om uit te vogelen hoe dit werkt) en films kijken op windows 7 + mediaportal denk ik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
qua prijs zat ik te denken aan rond €400,- inclusief verzending
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De Antec Fusion kast en FloppyDTV
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is het systeem wat ik voor ogen heb
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A10-7700K Black Edition | € 121,50 | € 121,50 |
| 1 | Gigabyte F2A88XM-D3H | € 52,80 | € 52,80 |
| 1 | WD Green WD30EZRX | € 91,49 | € 91,49 |
| 1 | Conceptronic PCI Card 3-Ports FireWire 400Mbps CI1394B | € 8,65 | € 8,65 |
| 1 | Antec Fusion Remote Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Digital Everywhere FloppyDTV C/CI | € 0,- | € 0,- |
| 1 | G.Skill RipjawsX F3-17000CL11D-8GBXL | € 76,95 | € 76,95 |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 29,75 | € 29,75 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 381,14 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik denk eraan om het systeem via HDMI te koppelen aan mijn Sony Bravia TV, jaartje of 5,6 oud,heeft maar 1 HDMI aansluiting. Het geluid wil ik sturen via Pioneer Versterker dmv SPDIF,deze versterker is ook jaartje of 5 oud maar heeft geen HDMI in of uitgang
Ik denk dat ik het beste voor AMD kan gaan omdat ik denk dat deze het beste resultaat geeft voor een leuke prijs. Ik heb gekozen voor PC3-17000 (DDR3-2133) 8 GB geheugen,is veel voor HTPC maar denk ook beetje toekomstgericht dat ik er tijdje mee vooruit kan en het geheugen werkt volgens mij ook goed samen met de AMD processor.
Heeft iemand nog suggesties voor mij ?
Alvast bedankt!