Windows 8.1 niet meer bruikbaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZandvoort
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-10 23:34
Goedemorgen,

Vanochtend installeerde ik iCloud control panel op mn pc. Na de installatie vroeg het of ik de pc wou herstarten. Dus ik klik op ja. De compuuter sloot netjes af. Maar daarna bleef ie heel lang bij het laad icoontje vvoor het opstarten hangen. Na een paar minuten gaat ie pas door naar het login scherm (wat normaal een paar seconden duurd aangezien ik een ssd heb). Nadat ik dus inlog op mn windows account. Doet ie verder niks meer.

Verder heb ik weinig informatie. Iemand die mij verder zou kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjong5
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06:34

rjong5

?

In veilige modus opstarten, dan eventueel die icloud control panel deinstalleren.

Weet je in elk geval of die de oorzaak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-07 21:14

WPN

wat rjong5 zegt...

Als je ingelogd bent, zie je dan alles zoals het was of alleen de muiscursor of ?

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZandvoort
Ik heb zojuist een windows versie teruggezet (naar het punt vóór ik iCloud heb geïnstalleerd). En nog steeds het zelfde probleem.

Trouwens, de pc is zelfs nog sloon in het reparatie herstel. Alles duurt lang voor er iets gebeurt. Heb nu de ssd in externe hdd behuizing gedaan en via mn laptop hd tune laten checken. Maar ook geen resultaat.
WPN schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 08:00:
wat rjong5 zegt...

Als je ingelogd bent, zie je dan alles zoals het was of alleen de muiscursor of ?
Ik zie alleen de muiscursor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renenicolaas
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
http://support.apple.com/kb/TS1717?viewlocale=nl_NL
Check deze pagina.

[ Voor 35% gewijzigd door Renenicolaas op 03-08-2014 08:19 . Reden: meer specifiek ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZandvoort
@renenicolaas
Dit kon ik niet uitproberen aangezien ik niet in Windows kwam.

Heb zojuist het probleem bijna opgelost. Op het moment dat ik alleen mn cursor zag, heb ik de overige schijven losgekoppeld(sata kabel eruit). En poef, Windows lade gelijk door. Dus het probleem is waarschijnlijk dat er eens schijf stuk/corrupt is. Dit moet ik nog even nakijken.

Ben allang blij dat het niet de SSD is.

Jongens, heel erg bedankt voor jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-07 21:14

WPN

Lijkt erop dat je profiel corrupt is geraakt. Heb ik tijd geleden zelf ook gehad. Had bij installatie mijn outlook.com adres gelijk gekoppeld (is daardoor gelijk admin).
Had nog wel een ander local admin account.. Daarop ingelogd en geen probleem. Mijn outlook.com profiel verwijderd, opnieuw ingelogd en het werkt weer.
Hier en daar wat problemen met de rechten omdat de SID veranderde bij het opnieuw koppelen van mn outlook account. (zo kon World of Tanks niet meer via de launcher starten of updaten), houdt hier rekening mee..

heb er toen niet te veel aandacht aan besteedt om het op te lossen, mogelijk dat er ondertussen wat betere oplossingne zijn...

zie net pas je laatste reactie:
vreemd, maar goed, mogelijk de losgekoppelde disken op een andere computer testen...

[ Voor 8% gewijzigd door WPN op 03-08-2014 15:03 ]

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Pagina: 1