Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:15

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Heb even een powerbank vraag. Ik heb een navigatie systeem, waarvan de accu compleet dood is. Nu wil ik daar een powerbank aanhangen. Maar kan een powerbank ook continu aan de lader blijven liggen? Deze navigatie gaat gelijk uit, zodra de stroom eraf gaat. Andere accu is niet verkrijgbaar, maar vind het een fijn ding.

Will er dus permanent een powerbank aan hangen, alleen de situatie in de vrachtwagen is als volgt. Staat de auto op contact, dan laad hij, dus doet de navigatie het. Tijdens het lossen gaat de auto uit, en dus ook de navi. Alleen het duurt elke keer vrij lang voordat hij weer gestart is. Kan een powerbank er tegen om continu geladen te worden?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:17

TommieW

Numa numa.

Dat ligt erg aan de powerbank. De powerbank van Xiaomi (hebbumzelfook) kan hier, als ik mij niet vergis, goed mee om gaan.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 16:51
Als er een goede laadregelaar in zit (en dat is wel vereist bij LiPo of Li-Ion cellen) dan stopt deze gewoon met laden als de accu vol is. Wanneer de accu onder een bepaald niveau komt (95% ofzo) wordt deze weer bijgeladen.

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:33
Welk merk / type navigatie hebben we het hier over?

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346