Het probleem is opgelost, bedankt voor de hulp mensen!!
[ Voor 172% gewijzigd door ruud852 op 03-08-2014 20:36 ]
[ Voor 172% gewijzigd door ruud852 op 03-08-2014 20:36 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
[ Voor 20% gewijzigd door jan99999 op 03-08-2014 05:46 ]
I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold
Ja daar zat ik ook al aan te denken, dat er bij het vervoeren iets is losgegaan. Maar we hebben wel heel voorzichtig gedaan en de computer goed vastgezet zodat hij niet meer kon bewegen.nelizmastr schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 11:34:
Bij de aankoop werkte de videokaart dus nog. Ik neem aan dat je dat onder Windows hebt gedaan en niet bent afgegaan op stickertjes op de kast.
Ik zou de kaart eruit halen en opnieuw plaatsen. Kan een los contact zijn.
I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ik ben niet de slimste met computers maar ik stop ze gewoon achter in de computer, daar zie ik dat aansluitingen bij de videokaart terecht komenRamon schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 11:44:
Het moederbord heeft dus onboard aansluitingen voor een monitor, zie hier: http://www.asus.com/Motherboards/P8H77V_LE/gallery/
Vertel ons eerst eens welke aansluiting je hebt geprobeerd. Die van je videokaart of die van je moederbord.
Volgens mij gaat de vga naar het moederbord, en de hdmi komt uit bij de videokaart. Bij het uitproberen heb ik hdmi en vga getest maar deden het allebei nietRamon schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 11:44:
Het moederbord heeft dus onboard aansluitingen voor een monitor, zie hier: http://www.asus.com/Motherboards/P8H77V_LE/gallery/
Vertel ons eerst eens welke aansluiting je hebt geprobeerd. Die van je videokaart of die van je moederbord.
[ Voor 7% gewijzigd door ruud852 op 03-08-2014 11:53 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Umbrah op 03-08-2014 11:55 ]
Bij het uitproberen heb ik de hdmi kabel ook bij de videokaart erin gestoken.Umbrah schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 11:53:
Euh... nee... Beiden kan over beiden. Test de videokaarten (moederbord/videokaart) eens afzonderlijk. Je zou niet de eerste zijn die HDMI/VGA op het moederbord aansluit, zegt dat de PC niet werkt, terwijl de UEFI er keurig voor zorgt dat die dikke Radeon de enige werkende kaart is. Sluit HDMI en VGA eens gewoon aan op de videokaart zelf (in jouw geval: die GeForce), overigens heb je daar voor VGA een converter stukje voor nodig die een DVI-I (!!! moderne kaarten hebben vaak een DVI-I en DVI-D poort, alleen de DVI-I poort heeft óók de analoge pins!!!) omzet naar VGA.
Mocht dat niet werken, test dan of er niets anders stuk is door de GeForce uit te bouwen, en de moederbord aansluitingen te proberen, zodat je de Intel IGP kan testen. Als je alsnog twijfelt, maak eens een paar foto's. Een met hoe je de videokabels hebt aangesloten, en een over hoe de kaart in de PC zit.
Wees overigens met uitbouwen voorzichtig, en neem anti-ESD maatregelen.
Ik ga over 1 uurtje naar iemand toe die meer verstand heeft over computers en dan zal ik jullie reacties laten zien, ben zelf namelijk bang dat als ik hem uit elkaar haal dat het probleem alleen maar groter wordUmbrah schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 11:53:
Euh... nee... Beiden kan over beiden. Test de videokaarten (moederbord/videokaart) eens afzonderlijk. Je zou niet de eerste zijn die HDMI/VGA op het moederbord aansluit, zegt dat de PC niet werkt, terwijl de UEFI er keurig voor zorgt dat die dikke Radeon de enige werkende kaart is. Sluit HDMI en VGA eens gewoon aan op de videokaart zelf (in jouw geval: die GeForce), overigens heb je daar voor VGA een converter stukje voor nodig die een DVI-I (!!! moderne kaarten hebben vaak een DVI-I en DVI-D poort, alleen de DVI-I poort heeft óók de analoge pins!!!) omzet naar VGA.
Mocht dat niet werken, test dan of er niets anders stuk is door de GeForce uit te bouwen, en de moederbord aansluitingen te proberen, zodat je de Intel IGP kan testen. Als je alsnog twijfelt, maak eens een paar foto's. Een met hoe je de videokabels hebt aangesloten, en een over hoe de kaart in de PC zit.
Wees overigens met uitbouwen voorzichtig, en neem anti-ESD maatregelen.
Natuurlijk is het niet goed als een PC los in de auto ligt en rondschuift, maar als je de PC kast té vast zetten zodat ie helemaal niet kan bewegen, krijgt ie aardig wat schokken te voorduren tijdens een auto ritje.ruud852 schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 11:37:
[...]
Ja daar zat ik ook al aan te denken, dat er bij het vervoeren iets is losgegaan. Maar we hebben wel heel voorzichtig gedaan en de computer goed vastgezet zodat hij niet meer kon bewegen.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq