Ik heb onlangs de Samsung T28C570 monitor/TV gekocht welke als beeldscherm voor mijn laptop dient op mijn slaapkamer. Nadat ik mijn laptop via een HDMI-kabel had verbonden met de televisie meteen getest of alles naar behoren werkt. Helaas valt mij iets erg op. Wanneer ik aan het gamen ben (maar ook als ik een film kijk) en het scherm snel beweegt krijg ik heel kort blurry verticale (zwarte) strepen te zien op mijn beeld. Als het beeld niet beweegt heb ik daar geen last van. Vooral bij het spelen van FIFA (waar ik nogal een fan van ben) valt dit erg op.
Volgens mij kan het niet aan mijn laptop liggen aangezien ik deze talloze keren op de grote TV in de huiskamer heb aangesloten zonder dat ik last had van dit probleem. Ik heb verscheidene instellingen m.b.t. de videokaart aangepast, maar niks werkt. Daarna gekeken of ik het probleem misschien kon verhelpen door wat te kloten met de instellingen van de monitor, maar ook daarna geen succes.
Heeft iemand misschien een idee waar het aan kan liggen op tips voor mij? Of is er toch iets mis met de TV?
Volgens mij kan het niet aan mijn laptop liggen aangezien ik deze talloze keren op de grote TV in de huiskamer heb aangesloten zonder dat ik last had van dit probleem. Ik heb verscheidene instellingen m.b.t. de videokaart aangepast, maar niks werkt. Daarna gekeken of ik het probleem misschien kon verhelpen door wat te kloten met de instellingen van de monitor, maar ook daarna geen succes.
Heeft iemand misschien een idee waar het aan kan liggen op tips voor mij? Of is er toch iets mis met de TV?