Ik ben sinds gisteren in het bezit van een Yoga 2 13 met Intel Core i7, 256GB SSD en Intel(R) Dual Band Wireless-AC 7260. Gekocht bij Paradigit voor 1049 euro.
Aangezien er nog geen topic was voor de Lenovo Yoga 2 13 heb ik deze aangemaakt.
Mijn ervaring tot nu toe
Pluspunten:
1. Mooi en helder scherm
2. Goede afwerking en mooie materialen
3. Snel met opstarten, afsluiten en in gebruik
4. Redelijk lange accuduur
Minpunten:
1. Backlit bleeding bij een volledig zwart scherm. Goed zichtbaar bij het opstarten.
2. Ventilator geluid. Bij het opstarten lijkt het wel een straaljager. Open ik direct na het opstarten Speccy dan is te temperatuur 86 graden?
Daarna zakt hij weer terug naar 40 à 50 graden en daar blijft hij dan op. Ga ik vervolgens iets zoeken in het startmenu en ik typ heel veel en snel dan loopt het geluid van de fan ook extreem op. Waarom is me niet duidelijk. Op het internet lees ik dat meer mensen hier last van hebben maar er volgens mij geen oplossing voor is. Volgens mij maakt het namelijk niet uit of je een i3, i5 of i7 processor hebt. Zijn er ook Tweakers die hier last van hebben?
Aangezien er nog geen topic was voor de Lenovo Yoga 2 13 heb ik deze aangemaakt.
Mijn ervaring tot nu toe
Pluspunten:
1. Mooi en helder scherm
2. Goede afwerking en mooie materialen
3. Snel met opstarten, afsluiten en in gebruik
4. Redelijk lange accuduur
Minpunten:
1. Backlit bleeding bij een volledig zwart scherm. Goed zichtbaar bij het opstarten.
2. Ventilator geluid. Bij het opstarten lijkt het wel een straaljager. Open ik direct na het opstarten Speccy dan is te temperatuur 86 graden?