Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Een einde aan blikkerig bellen - Hd-voice en bellen over 4g

Pagina: 1
Acties:

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:38
In het filmpje over bellen over 4G zit een foutje (rond tussen 1:40 en 1:50):
Er wordt gezegd dat de andere telefoon binnen een seconde overgaat. In werkelijkheid is dit ongeveer 3 seconden (ook zichtbaar in de video).
Ik snap dat dit niet meer rechtgetrokken kan worden of hoeft te worden, maar vond het wel handig om te melden voor de toekomst.

vrede in rust

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Dank voor je opmerking. Doordat her om een - buggy - test gaat van KPN verschilde de snelheid per dag. Dit was een mindere dag. Er was zelfs een dag waarop we helemaal niet konden bellen ;)

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-11 18:34

Booster

Superuser

Het viel mij op dat er bij deze video over geluidkwaliteit tijdens het bellen, een aantal (langere) fragmenten waren waar de microfoon van Arnoud hinderlijk kraakte. Dit begint met een opvallende kraak vlak na 40 seconden. Volgensmij is alleen het laatste fragment waar Arnoud aan het woord is kraakvrij.

Toevallig, merk ik net dat er ook mindere geluidfragmenten zitten in de review van de nieuwe Toshiba-laptop.

Wellicht andere mics gebruikt, of iets gewijzigd in de workflow waarbij dit niet gefixt is?

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:29

TradeMarkNL

Videoproducer
Nee, geen andere mics of workflow. Wel hadden we een week ineens last van onverklaarbare storingen. Excuses hiervoor, we zijn druk bezig om het op te lossen zodat het niet meer voorkomt.