Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

SABnzbd Incomplete Downloads

Pagina: 1
Acties:

• UnFeX3
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-11 21:14
Ik heb sinds kort een FreeNAS, nu gebruik ik hier sabnzbd in combinatie sickbeard. Alleen nu is het probleem dat wat oudere posts incompleet downloaden, terwijl ik een payserver heb (Usenetbucket) en het binnen de retentie valt.

Nu heb ik geprobeerd om problemen uit te sluiten, zo heb ik sabnzbd op mijn macbook gezet waarna hier ook de posts incompleet downloaden. Ook handmatig de NZB toevoegen had geen nut. Hierna besloten Unison te gebruiken met exact dezelfde NZB en Unison haalt ze wel compleet binnen. Daarnaast nog geprobeerd met NZBget en deze haalt wel compleet binnen. Nu word er wel bij beide gerepareerd met par2, sab probeerd dit ook maar komt altijd te kort. Het rare is ook dat het aantal blocks verschilt per keer downloaden, ik heb dezelfde nzb meerdere malen geprobeerd.

Nu is er voor FreeNAS geen alternatief, dus ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem.

Verwijderd

Andere payservers gebruiken.

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 15:26

MrMonkE

★ EXTRA ★

wel raar dat het met dezelfde nas altijd mis gaat met SAbNzbd.
Zelfs als je het meerdere keren doet.

[ Voor 196% gewijzigd door MrMonkE op 02-08-2014 20:27 ]

★ What does that mean? ★

• UnFeX3
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-11 21:14
Het aparte is dat het lokaal op mijn macbook met sabnzb ook niet werkt, waar unison en getnzb het prima binnen. De nas heeft er in principe niks mee te maken.