Beste Tweakers,
ik heb een laptop nodig voor mijn opleiding, hiervoor wil ik eens diep in de buidel tasten, max. 800 euro.
Op zich ben ik geen veeleisende gebruiker maar ik heb wel een veeleisende school. deze eist:
- minimaal i5 processor of gelijkwaardig
- minimaal 15,6 inch beeldscherm
- minimaal 6 gig geheugen, liefst 8 gig
- grafische kaart met min 1 gig geheugen.
- hdmi en vga aansluiting.
hierbij heb ikzelf nog enkele eisen bij gecomponeerd.
- ik moet de laptop veel meenemen dus eigenlijk is 15,6 inch ook wel de max.
- minimaal FHD scherm
- uitbreidingsmogelijkheden tot 16 gig geheugen (ik wil met de laptop langer doen dan vandaag)
- een 128 gig ssd moet binnen het buget van 800 euro vallen dus is hij er niet standaard bij moet laptop + ssd 'maar' 800 euro kosten.
- maar nu komt het allergrootste kritiekpunt. Hij moet heel stevig zijn!!!
ook heb ikzelf al eens goed rondgespeurt en een Lenovo Thinkpad edge E540 in de store samengesteld naar alle wensen voor 850 euro dus inc. ssd en alle andere wensen.
dit is eigenlijk 50 euro te veel dus nu uw taak om een laptop te configureren met alle eigen binnen het budget van 800 euro.
zet hem op....
ik heb een laptop nodig voor mijn opleiding, hiervoor wil ik eens diep in de buidel tasten, max. 800 euro.
Op zich ben ik geen veeleisende gebruiker maar ik heb wel een veeleisende school. deze eist:
- minimaal i5 processor of gelijkwaardig
- minimaal 15,6 inch beeldscherm
- minimaal 6 gig geheugen, liefst 8 gig
- grafische kaart met min 1 gig geheugen.
- hdmi en vga aansluiting.
hierbij heb ikzelf nog enkele eisen bij gecomponeerd.
- ik moet de laptop veel meenemen dus eigenlijk is 15,6 inch ook wel de max.
- minimaal FHD scherm
- uitbreidingsmogelijkheden tot 16 gig geheugen (ik wil met de laptop langer doen dan vandaag)
- een 128 gig ssd moet binnen het buget van 800 euro vallen dus is hij er niet standaard bij moet laptop + ssd 'maar' 800 euro kosten.
- maar nu komt het allergrootste kritiekpunt. Hij moet heel stevig zijn!!!
ook heb ikzelf al eens goed rondgespeurt en een Lenovo Thinkpad edge E540 in de store samengesteld naar alle wensen voor 850 euro dus inc. ssd en alle andere wensen.
dit is eigenlijk 50 euro te veel dus nu uw taak om een laptop te configureren met alle eigen binnen het budget van 800 euro.
zet hem op....