Toon posts:

Dubbel geluid!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik zit met een probleem ik wil mijn audio (bijvoorbeeld muziek) door twee headphones tegelijk horen!
Maar hoe doe ik dit? Ik ben er al een tijdje mee bezig en het enige wat ik kon vinden is via een bepaald apparaatje dat je audio in tweeën splitst en je er zo 2 headphones in kan doen. zo'n ding heb ik wel maar
ik heb er niks aan want ik wil mijn audio horen via m'n speakers en m'n USB headphone.
Is dit mogelijk? En hoe?

Kees

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:28

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dat moet je softwarematig doen. Volgens mij kan dat wel met Virtual Audio Cable.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Verwijderd

Wil je het nu door 2 headsets of een headset en je speakers?

In het laatste geval is dat geen probleem met een usb headset. Die heeft over het algemeen zijn eigen geluidskaart ingebouwd. Zo luister ik al jaren naar het geluid van de game over de speakers en ts3 over de headset.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 20:13:
Wil je het nu door 2 headsets of een headset en je speakers?

In het laatste geval is dat geen probleem met een usb headset. Die heeft over het algemeen zijn eigen geluidskaart ingebouwd. Zo luister ik al jaren naar het geluid van de game over de speakers en ts3 over de headset.
Headset en speakers. Hoe zit dit dan in elkaar met die geluidskaart?

Verwijderd

In je windows settings het juiste uitvoerapparaat kiezen. In teamspeak kan je dat ook doen. Wil jij 2 verschillende programma's horen of 1 programma over 2 bronnen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 20:21:
In je windows settings het juiste uitvoerapparaat kiezen. In teamspeak kan je dat ook doen. Wil jij 2 verschillende programma's horen of 1 programma over 2 bronnen?
Skype over 2 devices een USB en een normale line

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 20:25:
[...]

Hallo? Is dit mogelijk?

Verwijderd

Wij zijn hier niet je persoonlijke helpdesk. Geduld is een schone zaak. Wat heb je zelf tot nu toe gedaan en geprobeerd met de gegeven info?

Succes ermee.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Het is niet de bedoeling een topic binnen 24 uur te kicken, laat staan binnen iets meer dan een half uur. Let overigens ook op de toonzetting van je posts. We leveren gratis advies en tips, kreten als "Hallo?" zou ik persoonlijk achterwege laten.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:17

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 20:25:
[...]

Voor zover ik weet kn skype specifiek softwarematig maar 1 outputdevice aan, namelijk dat device dat je selecteert bij de audio output.

Had je nou een normale headset, dan had ik gezegd: koop een 3,5mm splittertje.
Dat USB werkt best leuk, maar als je softwarematig geen keuze hebt is hardwarematig altijd te doen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:28

Compizfox

Bait for wenchmarks

Lezen jullie nou over mijn post heen? Met Virtual Audio Cable kun je er gewoon voor zorgen dat een audiostream naar twee devices (één USB, één 3,5mm) gestuurd wordt.

Bijvoorbeeld: bij Skype selecteer je dan gewoon het virtuele audiodevice dat je hebt aangemaakt.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Verwijderd

Nee hoor, maar waarom extra software als het eventueel ook zonder had gekund?

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:29
Kan de beste man dit niet gewoon googlen?
Pagina: 1