Onlangs een dell 7737 gekocht, en een losse ssd,
Doormiddel van Macrium Reflect wou ik de hdd naar de ssd klonen,
Had de partitie al verkleint maar kwam nog net een paar gb te kort om te kunnen klonen
Nu dacht ik slim te zijn en de OS partitie te formateren, en deze daarna nog iets te verkleinen.
(want zolang ik alle partities houd kan ik altijd nog recoveren.
Ik klikte op formateren, en na het formateren verdween de partitie........
Nu heb ik dus alle orginele partities nog (incl recover partities), enkele die waar Windows op stond is verdwenen
De recover setup doet dus deze partitie niet opnieuw aanmaken,
En als ik hem handmatig aanmaak met zelfde naam en hem probeer te resetten naar fabrieksinstellingen
Krijg ik de melding: Fabrieksherstel kan niet worden uitgevoerd. Een vereiste stationspartitie ontbreekt.
Heeft iemand toevallig zoiets al meegemaakt en hier een oplossing voor ?
Doormiddel van Macrium Reflect wou ik de hdd naar de ssd klonen,
Had de partitie al verkleint maar kwam nog net een paar gb te kort om te kunnen klonen
Nu dacht ik slim te zijn en de OS partitie te formateren, en deze daarna nog iets te verkleinen.
(want zolang ik alle partities houd kan ik altijd nog recoveren.
Ik klikte op formateren, en na het formateren verdween de partitie........
Nu heb ik dus alle orginele partities nog (incl recover partities), enkele die waar Windows op stond is verdwenen
De recover setup doet dus deze partitie niet opnieuw aanmaken,
En als ik hem handmatig aanmaak met zelfde naam en hem probeer te resetten naar fabrieksinstellingen
Krijg ik de melding: Fabrieksherstel kan niet worden uitgevoerd. Een vereiste stationspartitie ontbreekt.
Heeft iemand toevallig zoiets al meegemaakt en hier een oplossing voor ?