watchdogs freezed bij eerste keer maar daarna niet

Pagina: 1
Acties:
  • 456 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Dus sinds de laatste update van watchdogs, die ik gisteren heb geinstalleerd. Sinds dan heb ik het probleem dat als ik het voor het eerst opstart en dan doorgan duw, kan ik niet doen, maar als ik dan op esc duw en dan naar hoofdmenu ga en opnieuw op doorgaan duw werkt het wel weer, dat probleem komt weer voor als ik bv. online iets speel en dan stop en terug offline ga. Voor de update werkte wel alles perfect behalve online spelen.

Ik heb tot nu toe watchdogs opnieuw geinstalleerd, en daarvoor ook mijn bestanden door ubisoft laten nakijken. En daarna dan opnieuw opgestart. Op het einde ervan kreeg ik wel van windows een bericht dat er iets van gecrasht was na de herinstallatie en dat het dat had opgeslagen ergens.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:18

NoFearCreations

3DPrint the world!

Kicken na 27m is niet toegestaan!

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
Wauw jij bent wel heel hulpzaam he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-09 20:53
thibautb schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 18:02:
Dus sinds de laatste update van watchdogs, die ik gisteren heb geinstalleerd. Sinds dan heb ik het probleem dat als ik het voor het eerst opstart en dan doorgan duw, kan ik niet doen, maar als ik dan op esc duw en dan naar hoofdmenu ga en opnieuw op doorgaan duw werkt het wel weer, dat probleem komt weer voor als ik bv. online iets speel en dan stop en terug offline ga. Voor de update werkte wel alles perfect behalve online spelen.

Ik heb tot nu toe watchdogs opnieuw geinstalleerd, en daarvoor ook mijn bestanden door ubisoft laten nakijken. En daarna dan opnieuw opgestart. Op het einde ervan kreeg ik wel van windows een bericht dat er iets van gecrasht was na de herinstallatie en dat het dat had opgeslagen ergens.

Heeft iemand hier een oplossing voor?
In het watchdogs topic kun jij jouw vraag misschien stellen. Dit is puur voor PC en die zullen er vast van op de hoogte zijn: [PC] Watch Dogs

Succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
thibautb schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 20:11:
[...]

Wauw jij bent wel heel hulpzaam he!
Serieus na 27 minuten? Ongeduldig much? Waarom stel je je vraag daarbij niet gewoon in het WD topic?

Off: ik zou bijna zeggen; wees blij dat deze hoop stront vastloopt. Waardeloos overhyped gedrocht. Maar das mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:33

BM

Moderator Spielerij
Deze vraag kan prima gesteld worden in: [PC]WatchDogs Problemen. Graag daar dan ook verder.

Daarnaast, kicken binnen 24 uur is niet toegestaan.
bram1984 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 07:28:
[...]Off: ik zou bijna zeggen; wees blij dat deze hoop stront vastloopt. Waardeloos overhyped gedrocht. Maar das mijn mening.
Als je die op deze manier moet verwoorden heb ik liever dat je die voor je houdt.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.