Dus sinds de laatste update van watchdogs, die ik gisteren heb geinstalleerd. Sinds dan heb ik het probleem dat als ik het voor het eerst opstart en dan doorgan duw, kan ik niet doen, maar als ik dan op esc duw en dan naar hoofdmenu ga en opnieuw op doorgaan duw werkt het wel weer, dat probleem komt weer voor als ik bv. online iets speel en dan stop en terug offline ga. Voor de update werkte wel alles perfect behalve online spelen.
Ik heb tot nu toe watchdogs opnieuw geinstalleerd, en daarvoor ook mijn bestanden door ubisoft laten nakijken. En daarna dan opnieuw opgestart. Op het einde ervan kreeg ik wel van windows een bericht dat er iets van gecrasht was na de herinstallatie en dat het dat had opgeslagen ergens.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Ik heb tot nu toe watchdogs opnieuw geinstalleerd, en daarvoor ook mijn bestanden door ubisoft laten nakijken. En daarna dan opnieuw opgestart. Op het einde ervan kreeg ik wel van windows een bericht dat er iets van gecrasht was na de herinstallatie en dat het dat had opgeslagen ergens.
Heeft iemand hier een oplossing voor?