[Parallels] Uninstall niet gelukt?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PublishedMeteor
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-10 09:41
Beste medetweakers,

Ik heb in het verleden gebruik gemaakt van Parallels om mijn Bootcamp ook direct binnen OSX te kunnen draaien als ik de VM maar kort nodig had.
Toen het moment er was dat ik Parallels niet meer gebruikte heb ik het gedeïnstalleerd maar het lijkt alsof dit niet helemaal gelukt is:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/74986909/Schermafdruk%202014-08-02%2013.36.13.png

Zoals je ziet staan er nog veel Windows-programma's tussen van de VM destijds. (Let niet op de missende icoontjes, dit plaatje heb ik vlak na een reboot genomen en ze waren nog aan het laden)

Zijn er meer mensen die dit probleem ooit hebben gehad? Ik weet overigens niet meer precies om welke versie van Parallels het gaat aangezien dit probleem zich al vrij lang voor doet maar ik me er nooit echt aan gestoord heb (tot vandaag). Heb zojuist versie 7 opnieuw geïnstalleerd (ik meen me te herinneren dat het deze versie was) en daarna weer gedeïnstalleerd maar dit heeft niet mogen baten.

Ik hoor het graag als iemand tips voor me heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PublishedMeteor
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-10 09:41
Oei, ik ben wat vroeg geweest met posten. Inmiddels is het opgelost.

Navigeren naar ~/Users/<naam>/ en dan de map "Applications (Parallels)" verwijderen. Hier stonden alle Windows-koppelingen in als .app en die naam hij mee in het lijstje van "Open met".

Hier mag een slotje op!