Ik zoek een audio combi-installatie voor circa 500 euro voor woonkamer van 8 x 4 meter. Daarbij moet deze installatie voldoen aan mogelijkheden voor streaming van mijn netwerk naar audio combi. Verder aansluiting op Sony ledtv en geschikt voor klassieke muziek. Ik vraag mij daarbij wel af of ik perse een 5.1 surround systeem moet nemen of kan volstaan met 2.0 stereo. Ik heb me hierin op het internet wel enigszins verdiept, maar de informatie is te overweldigend. Vandaar nu op dit forum mijn vraag. Mijn huidige 28 jaar oude Sony stereo-installatie valt geregeld uit en is echt aan vervanging toe. Op de website www.hifigasten.nl heb ik deze vraag ook gesteld en kreeg het volgende antwoord:
Denon receiver AVR-X1000( wegens DLNA/UPnP server); Denon dcd520 cdspeler en Dali Zensor 1 of de Boston A25 (of A26) speakers. Nu vraag ik jullie: Is dat een goede combinatie in mijn specifieke geval?
Denon receiver AVR-X1000( wegens DLNA/UPnP server); Denon dcd520 cdspeler en Dali Zensor 1 of de Boston A25 (of A26) speakers. Nu vraag ik jullie: Is dat een goede combinatie in mijn specifieke geval?
[ Voor 22% gewijzigd door molens op 02-08-2014 13:31 ]