Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[V&A] stuur bericht knopje geeft te lange bericht titel

Pagina: 1
Acties:

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Zojuist zag ik een advertentie waar ik op wilde reageren. Ik klikte toen met het scrollwiel op het "stuur bericht naar adverteerder"-knopje zodat de ad zelf open bleef staan en ik in een nieuwe tab een bericht kon sturen.

Het daadwerkelijk sturen van het bericht wilde niet omdat de titel van het bericht langer dan 60 tekens zou zijn, even copypasten naar Notepad bevestigde dat dat inderdaad het geval was (5 tekens te lang):
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/TweakersVA-error.jpg

Toen heb ik de berichttitel weggehaald en vanaf 't klembord weer terug geplakt, waarna de titel ineens automatisch ingekort werd en toen kon ik wél het bericht sturen.

Waarom wordt de titel niet meteen automatisch ingekort? :? Of komt dat doordat ik de stuurberichtpopup in een nieuwe tab opende?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:18

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Raven schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 11:57:

Waarom wordt de titel niet meteen automatisch ingekort?
Dat is de bug die je hebt gevonden; de titel word niet automatisch ingekort. Ticket voor gemaakt, dank voor het melden :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Ik bedoelde of dit normaal wel hoort te gebeuren, ongeacht het openen van de popup in nieuwe tab, geen idee namelijk :P Dacht dat deze methode misschien dwarsligt.

[ Voor 63% gewijzigd door Raven op 02-08-2014 12:25 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-11 16:42

koku

Tnet Devver
Crisp heeft dit gefixed en komt vandaag met de release mee.