Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-10 18:30
Ik heb pas een nieuwe telefoon gekocht (OnePlus One) en heb Firefox geinstalleerd omdat ik deze browser een stuk fijner in gebruik vind.
Nu is er een probleem met deze browser waardoor ik hem niet gebruiken kan, namelijk video's afspelen.
Als ik een video aanklik gaat firefox de video in de browser afspelen en dat werkt niet goed want de video speelt stotterend af en in slechte kwaliteit, ik kan de video niet eens goed zien.
In Chrome laat die mij kiezen welke video player ik wil gebruiken zodra ik op een video klik om hem af te spelen, dit zou ik ook graag in Firefox willen, zou toch mogelijk moeten zijn?

Weet iemand een oplossing hiervoor? Ik heb al het een en ander uitgezocht op internet, in settings gezocht en Adobe Flash geinstalleerd maar dat werkt ook niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Stark op 02-08-2014 09:24 ]

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:15
Ik heb Firefox ook altijd gebruikt,maar sinds deze week gebruik ik Chrome. Websites laden sneller en videos stotteren niet in de browser.
Als je een video wikt bekijken in Firefox zie je in de adresbalk een Android poppetje(rechts). Als je daar op klikt kan je een videospeler uitkiezen. In de videoplayer heb je geen last van stotteringen zoals in de browser.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1