Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een sony experia z1 telefoon.
Nu doet zich het volgende merkwaardige feit zich voor:

Ik kan geen berichten sturen, dan krijg ik de melding dat het versturen mislukt is, naar een belgisch telefoonnummer dat begint met +32491,
maar ik kan ze wel ontvangen.

Met de iphone van mijn broertje kan ik hetzelfde nummer wel bereiken. Hij heeft zelfs de zelfde provider.

Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Heel erg vervelend probleem...

• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11 14:31
Als je de Hangouts-app nog niet gebruikt, dan zou je eens kunnen testen of het daarmee wel lukt. Ik ga er dan maar vanuit dat je SMS bedoelt en de standaard Sony-app gebruikt, aangezien je dit niet aangeeft.

Verwijderd

Wie weet de oorzaak en oplossing van het probleem dat ik soms (25% van de gebruikstijd) erg veel last heb dat de smartphone vanzelf dingen opent en 'aantikt' terwijl ik dat dus niet zelf doe en wil ! :(

(bijvoorbeeld op Whatsapp wanneer ik type, dat hij ineens vanzelf naar boven scrollt, een foto verzendt, of andere letters typt die ik wil. Etc etc)

Erg irritant en heb alles al gecheckt zoals onder andere de software update (meest recente versie is geïnstalleerd)

Wie kent dit en wie weet de oplossing, want ik word er gek van intussen..... :X

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is niet de bedoeling een totaal ongerelateerd topic te kicken met je vraag. Ook wordt dubbelposten niet gewaardeerd. Houd het dus bij je vraag in het Z1-topic.

Deze gaat dicht.

Dit topic is gesloten.