Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanfunnyQ
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-06-2024
Een dag geleden heb ik een order geplaatst voor een processor in Amerika. Deze gelijk betaald en de verkoper heeft mij feedback gegeven, deze staat er maar 1 keer in. Nu zie ik bij mijn order details dat de hele order er 2x in staat, in plaats 1 waar ik voor heb betaald( dus delivery package 1 of 2 en 2 of 2). Nu heb ik nergens extra betaald, heb ik niks openstaan en krijg ik nergens berichten dat ik nog moet betalen. Tevens staat er My Ebay zelf ook maar 1x een order. Alleen bij de order details staat 1 of 2.

Ik neem aan dat dit een fout is van het systeem? Of moet ik mij zorgen maken dat ik achteraf een rekening krijg?

Nog een keer voor de duidelijkheid: ik heb nergens extra voor betaald en er is nergens iets extra afgeschreven.

[ Voor 8% gewijzigd door DaanfunnyQ op 01-08-2014 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Wat is er mis met contact opnemen met de verkoper? Glazen bollen werken doorgaans niet. ;)

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanfunnyQ
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-06-2024
In principe vind ik het niet erg zolang ik niet dubbel betaal, al zal de verkoper het natuurlijk minder vinden. Ik zal inderdaad contact met hem opnemen. Het rare is, dat er bij het eerste pakket staat dat het In Transit-Pre-Shipment info Sent to UsPS en bij de tweede staat Pre-Shipment Info Sent to USPS terwijl ze zich allebei volgens de verzendbalk in de In Transit mode zitten

edit: Heeft iemand hier ervaring mee? Het itemnummer van de twee is namelijk hetzelfde

[ Voor 10% gewijzigd door DaanfunnyQ op 01-08-2014 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:02
Zelf zou ik afwachten wat er binnenkomt. Komt het inderdaad dubbel binnen dan zou ik even contact opnemen met de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, dat is toch echt geen topic waard. Afwachten of contact opnemen, dan merk je het wel. Mochten er dan problemen ontstaan, dan is misschien een topic zinvol, maar niet voor mogelijke spoken die nu vast gezien worden.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.