Toon posts:

afmelden in win2k gaat idioot traag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey!

Ik heb hier een netwerkje met een PDC/domain logon (dus ook voor win9x) en dat werkt prima.
Maar in 1 vd systemen (Algemeen systeem in sig.) gaat het uitloggen bij win2k idioot traag.
Vor specs zie sig., ik heb zelf het gevoel dat die sb live en die 3com een beetje in een ongelukkige combinatie in de sleuven zitten, maar in welke zal ik de 3com dan doen en in welke de sblive??

tnx...

P.S.: 3com zit nu in pci 2, en de sblive in pci3

edit:
aanmelden gaat wel op volle snelheid, en bij het afmelden is er ook een hele tijd geen traffic, dus het is niet zo dattie iedere keer het hele profiel verzend

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-08 14:54

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

Draaien jullie niet toevallig met roaming profiles, oftewel profielen die meelopen over het netwerk ??
Want dan zou het goed kunnen dat je profile dusdanig groot is geworden dat het overpompen naar de server gewoon erg lang duurt..
In principe zou een hardware conflict hier geen oorzaak van kunnen zijn..maar goed, tis en blijft Microsoft.. >:)

Succes..
CyberJ

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 11 juni 2001 16:51 schreef CyberJ het volgende:
Draaien jullie niet toevallig met roaming profiles, oftewel profielen die meelopen over het netwerk ??
Want dan zou het goed kunnen dat je profile dusdanig groot is geworden dat het overpompen naar de server gewoon erg lang duurt..
In principe zou een hardware conflict hier geen oorzaak van kunnen zijn..maar goed, tis en blijft Microsoft.. >:)

Succes..
CyberJ
Ik gok op de roaming profiles (zwerfende profielen, voor de Nederlandse PC-ers)

Verwijderd

Topicstarter
ja, profielen hebben we, maar die gaan niet iedere keer vol de lijn over, alleen de verandereingen, de pc houdt dus een soort cache bij.
En de hub geeft dan ook geen netwerk traffic aan, en op die andere win2k bak gaat het razendsnel (naja, normale snelheid)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 11 juni 2001 20:56 schreef Belegen_Kaas het volgende:
ja, profielen hebben we, maar die gaan niet iedere keer vol de lijn over, alleen de verandereingen, de pc houdt dus een soort cache bij.
En de hub geeft dan ook geen netwerk traffic aan, en op die andere win2k bak gaat het razendsnel (naja, normale snelheid)
Waar je eens naar zou moeten kijken dan is waar de Temporary Internet Files worden opgeslagen. Soms wordt nog wel eens ingesteld dat die onderdeel van je profiel uitmaken en dan wijzigt je profiel dus iedere keer behoorlijk... en worden alle nieuwe tijdelijke internetbestandjes iedere keer overgegooid.

Dat loopt al snel op kan ik je uit ervaring vertellen >:)

Edit:
Hub geeft géén traffic zeg je :?
Ik heb net even iets te snel gereageerd...
*Negotiator snapt het niet.
Moeten er soms en boel grote programma's afgesloten worden?

• AVL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09-2022

AVL

OHMSS

Heb je soms Easy CD Creator 5 geinstalleerd? (dit klinkt wazig, maar is het niet)

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."

Verwijderd

Topicstarter
nee, zit geen brander in dat ding...
Maar weet niemand iets over die verschillende PCI sleuvies??

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 juni 2001 21:01 schreef Negotiator het volgende:
Hub geeft géén traffic zeg je :?
Ja, alleen aan het begin en eind een hele flinker load, maar da's normaal, daar tussenin is gewoon een lang dood moment :(
Pagina: 1