Hallo allemaal
na tijdje over na gedacht om mij consol verwel te zegen
en tijd word om een game pc te bouwen.
eerst dach ik maak een amd build maar kwam snel achter dat niet aan mijn eisen gaat voldoen.
dus ging ik kijken voor intel.. veel mensen zeiden voor alleen games en beetje multimedia en films/muziek dowloaden kan je beter voor i5 gaan veel mensen raden me een i5-4670k uit (snel cpu en kan er mee overcloken wat ik miss een keer wil gaan doen) na een beetje zoeken kwam ik de i5-4690k tegen die blijf wat koeler en is iets beter met overclocken.
dus ik dach die wil ik ,,nouja nu de moederbord nog
ik vond eerst
MSI Z97 Gaming 5 "130 euro"
precies op mij max wat ik wil uit wil geven aan een mobo
daarbij is voor overcloken voor beginners een goed bord
maaaaar
Gigabyte Z97 Gaming 5 "130 euro"
is precies de zelfde prijs in de winkel waar ik hem wil hallen
de voordelen van deze mobo is dat hij SSD EXPRESS aansluiting heeft
wat MSI niet heeft ook heb Gigabyte dual bios wat mij wel handig lijk omdat ik niet zeker ben met overclocken of is dit overbodige luxe ?
ik wil graag weten wat jullie vinden
of miss een beter bord kennen voor zelfde prijs of sterker nog miss even wachten tot de Z170 met DDR4 uit komt en een skylake cpu kopen ?
dus gaat om Z97 bord
voor game en OC
en max 130 euro
winkels MyCom en Alternate omdat ik graag naar winkel in beurt wil als er iets mis zou zijn
overclocken doe ik na jaartje of 2 pas (anders vervalt de gerantie enzo)
hoopelijk hoor ik snel
alvast bedankt
na tijdje over na gedacht om mij consol verwel te zegen
eerst dach ik maak een amd build maar kwam snel achter dat niet aan mijn eisen gaat voldoen.
dus ging ik kijken voor intel.. veel mensen zeiden voor alleen games en beetje multimedia en films/muziek dowloaden kan je beter voor i5 gaan veel mensen raden me een i5-4670k uit (snel cpu en kan er mee overcloken wat ik miss een keer wil gaan doen) na een beetje zoeken kwam ik de i5-4690k tegen die blijf wat koeler en is iets beter met overclocken.
ik vond eerst
MSI Z97 Gaming 5 "130 euro"
precies op mij max wat ik wil uit wil geven aan een mobo
daarbij is voor overcloken voor beginners een goed bord
maaaaar
Gigabyte Z97 Gaming 5 "130 euro"
is precies de zelfde prijs in de winkel waar ik hem wil hallen
de voordelen van deze mobo is dat hij SSD EXPRESS aansluiting heeft
wat MSI niet heeft ook heb Gigabyte dual bios wat mij wel handig lijk omdat ik niet zeker ben met overclocken of is dit overbodige luxe ?
ik wil graag weten wat jullie vinden
of miss een beter bord kennen voor zelfde prijs of sterker nog miss even wachten tot de Z170 met DDR4 uit komt en een skylake cpu kopen ?
dus gaat om Z97 bord
voor game en OC
en max 130 euro
winkels MyCom en Alternate omdat ik graag naar winkel in beurt wil als er iets mis zou zijn
overclocken doe ik na jaartje of 2 pas (anders vervalt de gerantie enzo)
hoopelijk hoor ik snel
alvast bedankt