[W8.1] Muis lijkt op een andere windows layer te zitten.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-10 22:36

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

Topicstarter
Sinds kort doet mijn muis zeer vreemd.
Spontaan kan ik nergens meer op klikken en een stuk daarna begint het opeens weer te werken.

systeem:
Msi laptop met touchpad en muis
Windows 8.1 Pro N. (geleverd met windows 8N) (alle updates zijn gedaan volgens windows)

Exacte bevindingen:
Op startbalk en/of desktop icoontjes kunnen niet op gedrukt worden maar een browser blijft het wel doen. (Chrome/IE).

Het browser doet het niet maar de de "desktop" zelf nu wel.

Ze doen het soms allebei niet.

Waarnemingen in het browser (Chrome/IE):
Als de muis over een link gaat terwijl de muis het nog doet dan verschijnt er een mooi handje, Zodra de muis het niet meer doet komt er geen handje te voor schijn.
Als ik het browser selecteer met "alt-tab" dan wordt het venster actief, zodra ik met de muis op het venster klik dan wordt het venster weer inactief kan kan ik er nogsteeds niets mee.

af en toe schiet het browser spontaan 2 pagina's terug.

Een poging van zoektermen die ik op google heb los gelaten:
muis werkt niet windows 8.
venster inactief na klikken muis.
muis doet vreemd windows 8
muisknoppen werken niet windows 8

En vele varianten hierop en in het engels maar zonder resultaat.
Echt lekker zoeken is het ook niet als je browser binnen 3 minuten niet meer werkt.

iemand een idee waar ik moet gaan zoeken?

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:50

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Kijk eerst eens welke software er allemaal aanwezig is op het systeem en verwijder alle overtollige programma's. Je kan ze ook uitschakelen via msconfig, zodat ze niet starten. Welke anti-virus software heb je erop staan en is deze up to date en is je systeem ook helemaal schoon?

Heb je hetzelfde probleem in Veilige Modus?

Commandline FTW | Tweakt met mate