Op navolging van het eerdere topic van mij waarin ik advies vroeg voor een 2de hands PC die ik gezien had. PC was al verkocht, en als ie dat niet was had ik het ook niet gedaan.
Ik weet dat er al meerdere topics zijn met de vraag om een game pc van rond de 800 euro, maar ik wil gewoon wat feedback op mijn setup.
OS is nog niet aan deze lijst toegevoegd omdat ik deze niet bij de prijs mee zal rekenen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met dit systeem de meest recente games kunnen spelen. Het hoeft niet persé op ultra o.i.d. maar il wil wel met het budget wat ik heb zo hoog mogelijke settings met games kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
tussen de 800 en 900 euro. Met het lijstje wat ik heb kom ik onder de 800 euro uit, en dat is natuurlijk geen probleem. Maar als er nog onderdelen zijn die ik beter kan kopen voor iets meer geld is dat natuurlijk alleen maar mooi.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Samsung SyncMaster BX2350, Logitech Z906. Samsung SH-S223F (DVD re-writer)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
CPU/GPU moeten goed genoeg zijn om nog een aantal jaar mee te kunnen.
Ga je overklokken?
Nee, was het eerst wel van plan, maar dit brengt zoveel extra kosten met zich mee terwijl het resultaat vaak maar minimaal is.
Ik weet dat er al meerdere topics zijn met de vraag om een game pc van rond de 800 euro, maar ik wil gewoon wat feedback op mijn setup.
OS is nog niet aan deze lijst toegevoegd omdat ik deze niet bij de prijs mee zal rekenen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met dit systeem de meest recente games kunnen spelen. Het hoeft niet persé op ultra o.i.d. maar il wil wel met het budget wat ik heb zo hoog mogelijke settings met games kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
tussen de 800 en 900 euro. Met het lijstje wat ik heb kom ik onder de 800 euro uit, en dat is natuurlijk geen probleem. Maar als er nog onderdelen zijn die ik beter kan kopen voor iets meer geld is dat natuurlijk alleen maar mooi.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Samsung SyncMaster BX2350, Logitech Z906. Samsung SH-S223F (DVD re-writer)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
CPU/GPU moeten goed genoeg zijn om nog een aantal jaar mee te kunnen.
Ga je overklokken?
Nee, was het eerst wel van plan, maar dit brengt zoveel extra kosten met zich mee terwijl het resultaat vaak maar minimaal is.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 184,85 | € 184,85 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 66,45 | € 66,45 |
| 1 | MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB | € 241,90 | € 241,90 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 45,91 | € 45,91 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 30,34 | € 30,34 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 65,05 | € 65,05 |
| 1 | XFX 550W Pro | € 52,- | € 52,- |
| 1 | Crucial MX100 128GB | € 60,67 | € 60,67 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 775,12 | |