Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Appelpitjes
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-11 15:35
Hallo Tweakers,

Ik heb bij mijn HTC One M7 (Volgens Dynafix) Vochtschade, ik had de HTC uitgezet want ik ging op vakantie en in de auto wou hij niet meer aan,heb hem na 1 week vakantie naar Dynafix gestuurd om na 2 weken als conclusie te horen dat hij vochtschade had, Terwijl hij nooit in het water is geweest.
Ik heb daarna naar en onofficiële telefoon reparateur gestuurd die als conclusie had dat er helemaal geen water in zat, Hij ligt nou 3 dagen lang in een bak met rijst.
Misschien iemand tips voor repareren?
De batterij is bij de onofficiële reparateur vervangen.

Mvg Thijs,

[ Voor 5% gewijzigd door Appelpitjes op 01-08-2014 16:37 ]

Thijs W

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-11 07:17
Probeer de truc met de zaklamp eens
[HTC One M7] Rooten & Custom ROM's[filter_keywords]=zaklamp

• Appelpitjes
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-11 15:35
Het probleem is dat hij niet aangaat en niet oplaadt

Thijs W

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-11 07:17
Dat begreep ik maar meen ooit eens gelezen te hebben dat dit soms ook werkt.
Bij sommige waar het toestel niet aan wilde hielp het ook om de lader uren aan de lader te hangen en dan ineens gaf hij weer leven.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:15
Er is een reden dat ik hekel aan Dynafix heb, altijd vochtschade volgens hun, doen ze expres want daar geldt de garantie niet voor.

• belrpr
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-11 09:47
Hoe oud is de gsm?
Indien onder de 6 maanden moet je gewoon vragen om bewijs dat de vochtschade door u gebeurd is en niet in de fabriek of tijdens transport. Wat onmogelijk is en dan moeten ze hem kosteloos herstellen.
Pagina: 1