Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:51
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
mp3 speler

Wat is je budget?
30-50 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
muziek te luisteren, tijdens het hardlopen en op het strand

Wat heb je zelf al gevonden?
iPod shuffle 2GB en de Sandisk Clip Sport en Sandisk sansa clip+.

Welke vragen heb je hier nog over?
ervaringen? Alternatieven buiten deze 3 om? Ik heb een iPhone 5, maar vind ik toch te groot en te duur om mee naar het strand te nemen en om om te doen tijdens het hardlopen.

• Mr Eekii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-10-2022
Ik zou voor de Sandisk sansa clip+ gaan heb ik namelijk ook.

Geweldig apparaat vooral met Rockbox wat ik dan ook aanraad.

+prijs
+rockbox
+geluidskwaliteit
+ klein met clipje

succes met kiezen :)

Orgin limited199

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Kan Erik enkel bijtreden.
Heb een Sansa E250 met Rockbox.
Geweldig ding, leest zelfs cue files wat ik helemaal super vind. Doet gewoon wat het moet doen en is klein.

http://gadling.com/2010/0...sk-sansa-clip-mp3-player/

Die sansa clip heeft zelfs support voor lossless ! Echt top zeg, kan al die belachelijk dure ipod zooi nog een puntje aan zuigen.

[ Voor 39% gewijzigd door daffie82 op 01-08-2014 22:11 ]

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

• Draakje5
Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb geen verstand van RockBox, maar ik begrijp dat dat een stukje software is dat je op de mp3 speler kan zetten waardoor je de mp3 speler enigszins kan customizen?

Wellicht dat iemand anders nog andere alternatieven heeft waar ik naar zou kunnen kijken? De iPod is kwa specificaties wellicht ver onder de Sansa. Maar ik vind de headset wel beter en handiger. iTunes is wellicht een tegenvaller, dat gebruik ik voor mijn iPhone ook niet. Maar mbt prijs is de Sansa even duur als de iPod.

Denk dat de nieuwere 'sport' van SanDisk ook afvalt. Ten eerste heeft die oordopjes die ik irritant vindt en ten tweede blijkt de enige verbetering de batterij te zijn en is die een stukje groter.

[ Voor 44% gewijzigd door Draakje5 op 02-08-2014 10:57 ]

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:05
Oordopjes bij Sansa zou ik gelijk weg geven. Op Dealextreme,Banggood enzovoort hebben ze zeer goede oordopjes voor weinig geld.

Flac zou ik er niet opzetten als je hemt veel meeneemt (batterij gaat 3x zo snel leeg , wat natuurlijk logische is door veel hogere bitrate) of je moet high end koptelefoon erop aan gaan sluiten maar dan heb je denk ik ook extern versterker nodig ?

• Draakje5
Bedankt voor je reactie. Ik sluit er in ieder geval geen koptelefoon op aan.
Ik heb nog een paar oordopjes, goede van de iPhone, dus dat is geen probleem.

Geen enkele winkel heeft 'm echter op voorraad.. Dixons niet, Mycom niet..

[ Voor 20% gewijzigd door Draakje5 op 02-08-2014 11:35 ]

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

pricewatch: Sandisk Sansa Clip+ 8GB Zwart

Eh, Mycom lijkt hem gewoon te hebben hoor, en voor ietsje meer Afuture ook, bij de leverancier.

Grote kans dat ie EOL is, nu de Zip er alweer tijden is, en dus ook de sport.

Overigens is de 4GB versie ook goed leverbaar.

Een andere MP-3 speler kopen dan dat ding is imo zinloos, de Clip staat sinds den beginne al bekend als een zeer goede MP-3 speler, met erg goed geluid voor zijn prijs, stevig, goede accu, kan de wat "zwaardere"koptelefoons ook prima hebben en dus Rockbox, waardoor je gapless playback en nog veel meer voordelen krijgt.

Gewoon kopen dat ding :+

People as things, that’s where it starts.

• Draakje5
Ja op internet wel, ik bedoelde meer de fysieke winkel waar ik 'm even kon gaan halen. Mediamarkt wellicht, maar niet bij mij in de buurt. Dan maar via internet bestellen. :)
Pagina: 1