Toon posts:

X-BOX release europa

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgense het engelse MCV(?)wordt de x-box op 15 maart 2002 gereleasd.

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Hmmmmmm, 'maar' 5 maanden na de amerikaanse release. Aardig :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-02 14:39
Dan al? :Z

Verwijderd

hmm.. Halo heeft geen multiplayer support voor de X-Box. :( Jammer, dan maar geen X- doos voor mij.

• Acolyte57

Acolyte57

HUH? Waarom zou je dan uberhaupt nog Halo spelen....

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Halo wordt helemaal niet zo tof als iedereen denkt hoor, geef mij maar Operation Flashpoint.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Op maandag 11 juni 2001 18:34 schreef 007 het volgende:
Halo wordt helemaal niet zo tof als iedereen denkt hoor, geef mij maar Operation Flashpoint.
Volgens mij wordt Halo idd nogal gehyped. Tegen de tijd dat wij het hier kunnen spelen zijn zulke graphics echt niet uniek meer (gameplay weet ik niet natuurlijk).

PC Specs

Verwijderd

2002 ?!?! :? :? |:( :?

my god...

WHY?

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 19:47 schreef -Wouter-W- het volgende:
2002 ?!?! :? :? |:( :?

my god...

WHY?
Inderdaad waarom, het is echt belachelijk laat.

• Bomberman
O.a. Dreamcast en PS2 waren hier toch ook veel later uit. Daarmee vergeleken is het niet zo extreem laat natuurlijk. Maar waarom het in Europa altijd zoveel later moet vraag ik me ook af (ken wel dat 'richten op 1 market at a time' verhaaltje wel maar geloof daar niets van ;) ) ..

PC Specs

Verwijderd

Topicstarter
de laatste tijd worden games op elk platform tegelijke uitgebracht dus meerdere markten

dat heet dan weer risicosprijding |:(

• Acolyte57

Acolyte57

Bij de PS2 was het (volgens de pragmatischere bedrijfsleiders) omdat ze te weinig consoles hadden voor 1 continent, laat staan allemaal tegelijk :).

Verwijderd

Topicstarter
de dreamcast had dat soort problemen ook of lag dat aan de nederlandse distributie?

btw half-life voor deze speelkast is misschien gecancelt :?

• Bomberman
Op maandag 11 juni 2001 20:46 schreef Nimitz het volgende:

btw half-life voor deze speelkast is misschien gecancelt :?
Waarschijnlijk wel ..

PC Specs

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 17:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op maandag 11 juni 2001 20:07 schreef Bomberman het volgende:
O.a. Dreamcast en PS2 waren hier toch ook veel later uit. Daarmee vergeleken is het niet zo extreem laat natuurlijk. Maar waarom het in Europa altijd zoveel later moet vraag ik me ook af (ken wel dat 'richten op 1 market at a time' verhaaltje wel maar geloof daar niets van ;) ) ..
Is toch niet zo moeilijk? Japan en US zijn grote markten, Europa stelt daar niet zo veel bij voor (UK, Frankrijk en Duitsland zijn daarin de belangrijkste) en Nederland stelt binnen Europe weer helemaal niks voor als console land.

Dus ze gaan eerst een zorgen dat ze de moordende concurrentie slag met de PS2 en Gamecube gaan overleven tot aan de kerst (belangrijkste 6 weken voor shoppend Amerika) en dan zien ze daarna wel weer of er nog wel wat consoletjes over zijn voor Europa.

Ik heb tot nu toe alle consoles gehad (behalve PS2, die overtuigd mij nog steeds niet) en allemaal Import. Euro consoles/releases lopen gewoon te ver achter en zijn door PAL nog eens trager ook in games :)

• Acolyte57

Acolyte57

Om steeds NTSC spelletjes te importeren vind ik anderzijds ook wel een hoop gedoe :)

Pagina: 1