Kan niet inloggen op battle.net

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 611736

Topicstarter
Goedemiddag,

ik heb sinds mijn verhuizing problemen met inloggen op battle.net. Ik kan dus geen games updaten en ik kan ook bijv Hearthstone niet meer spelen. Het lijkt erop alsof mijn internet/moden de app blokkeert, als een vriend van me mijn computer op mijn telefoon aansluit en via mijn telefoon op internet gaat, werkt het wel. Iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn? Alle "oplossingen" van Blizzard al geprobeerd...

gr
Elric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:11

D4NG3R

kiwi

:)

Firewall? Portforwarden? Ik mis nogal wat info..

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Excuus

Ik heb het volgende geprobeerd. (niet persee in deze volgorde)

Zowel een laptop als een desktop computer hebben het probleem op hetzelfde netwerk.

De firewall op de UPC modem is uitgeweest. Alle portforwarding is naar de desktopcomputer gezet. Alle triggerpoorten ook. Voor zover ik weet heb ik alle beveiliging uit gezet, maar ook express aangezet. Ik heb volgens mij alle instellingen gehad.

De firewall op de desktopcomputer (windows 7) is uit geweest. De desktopcomputer is opnieuw opgezet.

Ik heb op de desktopcomputer mijn telefoon aangesloten zodat ik kon tetheren en toen lukte wel. Het is dus OF de kabel OF de modem OF de lijn van de modem naar de provider.

De TV heeft ook problemen. UPC is langs geweest, maar heeft het euvel niet kunnen oplossen. De monteur kwam voor de TV. De computer problemen had hij niet eerder van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:11

D4NG3R

kiwi

:)

Dat ding al een keer een volledige reset gegeven?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-05 22:10
P2P al in de battlenet app uitgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@D4NG3R: nee nog geen volledige reset gedaan...

@KUPAUW: jep P2P in battlenet app uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 611736 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 15:59:
@D4NG3R: nee nog geen volledige reset gedaan...
Volledige reset van de modem gedaan... heeft helaas niet geholpen. blijf de code "BLZBNTBGS80000011 (3005)" ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kser
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-04 14:03
Battle.net bestanden verwijderen:
https://us.battle.net/sup.../deleting-battlenet-files

Als dat niet werkt, een stap verder is Battle.net volledig verwijderen inclusief
Battle.net en Blizzard map verwijderen uit C:\ProgramData :
http://us.battle.net/hear...opic/10262446331?page=1#6

En dan Battle.net opnieuw installeren en configureren (vb p2p uitzetten, juiste game directories aanwijzen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
dit alles is allemaal reeds geprobeerd. maar zou raar zijn als dat het probleem was, dit omdat het wel werkt als ik via mijn mobiel het internet op ga...

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:50
Anoniem: 611736 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:00:
dit alles is allemaal reeds geprobeerd. maar zou raar zijn als dat het probleem was, dit omdat het wel werkt als ik via mijn mobiel het internet op ga...
Dit probleem heb ik ook wel eens gehad, op een of andere manier blockde battle.net wss mn Ip.
Gelukkig was et meestal van korte tijd en was et euvel voorbij met een half uurtje geen poging tot inloggen/b.net benaderen.

Heb je eventueel aan trace gedaan richting battle.net om te kijken waar het spaak loopt?

Steam

Pagina: 1