Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen maar niet de meest recente games maar bijvoorbeeld wow op ultra settings en misschien nog een andere mmo. Voor de rest een beetje media.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximum komt rond de 800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen 2 sata hdd`sl
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het systeem van me dromen heb ik min of meer al zelf samengesteld verder onderaan maar het gaat mij vooral om de upgrademogelijkheden voor de toekomst en eventuele casemodding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb niet echt een voorkeur voor merken maar dit word me eerste pc die ik zelf ga bouwen en heb altijd al intel gehad en ben nu nieuwschierig naar de andere kant
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik verwacht een smooth draaiend systeem die vooral wat stiller gaat worden aangezien mijn huidige pc denk dat het een competitie is om af en toe zoveel mogelijk geluid te maken.
Ga je overklokken?
Laat ik bewust nog beetje in het midden. Ik denk dat met wat ik ga draaien de performance ruim voldoende is maar ik ben ook wel benieuwt om het maximale te halen uit deze setup
Setup aangepast na 2 reacties
Gamen maar niet de meest recente games maar bijvoorbeeld wow op ultra settings en misschien nog een andere mmo. Voor de rest een beetje media.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximum komt rond de 800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen 2 sata hdd`sl
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het systeem van me dromen heb ik min of meer al zelf samengesteld verder onderaan maar het gaat mij vooral om de upgrademogelijkheden voor de toekomst en eventuele casemodding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb niet echt een voorkeur voor merken maar dit word me eerste pc die ik zelf ga bouwen en heb altijd al intel gehad en ben nu nieuwschierig naar de andere kant
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik verwacht een smooth draaiend systeem die vooral wat stiller gaat worden aangezien mijn huidige pc denk dat het een competitie is om af en toe zoveel mogelijk geluid te maken.
Ga je overklokken?
Laat ik bewust nog beetje in het midden. Ik denk dat met wat ik ga draaien de performance ruim voldoende is maar ik ben ook wel benieuwt om het maximale te halen uit deze setup
Setup aangepast na 2 reacties
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-6300 Black Edition | € 85,50 | € 85,50 |
| 1 | Asus M5A97 LE R2.0 | € 68,05 | € 68,05 |
| 1 | Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost | € 159,90 | € 159,90 |
| 1 | CM Storm Enforcer | € 74,- | € 74,- |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9R | € 76,- | € 76,- |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 89,79 | € 89,79 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 631,14 | |
[ Voor 5% gewijzigd door Pimpdoggy op 01-08-2014 14:27 ]