Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Toetsenborden en muizen in huis interferentie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mede tweakers,

We hebben het volgende probleem: Het draadloze toetsenbord boven op mijn kamer heeft soms wat delay met toetsenbord aanslagen. Dat heeft mijn oude draadloze toetsenbord ook gehad. Had toen een nieuwe draadloze toetsenbord en muis gekocht om te kijken of dat het probleem verholpen is. Dus niet, met het nieuwe toetsenbord hetzelfde probleem. Net hebben mijn ouders ook een draadloze toetsenbord en muis combo gekocht, dan hebben ze het volgende probleem: De muis gaat overal heen bij het bewegen, als ik scroll met de muis op een webpagina zoomt hij in of uit (paar keer op de Control toets rammen wil het wel eens verhelpen). Dit allemaal lijkt erg op interferentie, of hebben jullie een ander idee? Als het interferentie is wil ik wel eens weten hoe ik dat kan verhelpen. Zijn jullie ook van mening dat draadloos vaak problemen geeft?

Gr. headsh0t

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:01
Zit de ontvanger aan een kabel of als usb stick?
Probeer de muis en toetsenbord eens zo dicht mogelijk bij de ontvanger te houden, wat gebeurt er dan?
Anders de ontvanger met een usb verlengkabel op je bureau leggen

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:20

D4NG3R

kiwi

:)

Bijna alles werkt tegenwoordig op de 2.4Ghz band waardoor je flink wat storing kan krijgen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken