Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor thuis (Adobe Software/Series+Films/Surfen)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Via mijn werk heb ik op dit moment een Dell Lattitude E6530. Nu, een jaar later, ga stoppen bij de werkgever en de laptop mag ik mee naar huis nemen voor €1240. Dit vind ik nogal duur, dus ik ben aan het kijken naar een nieuwe laptop.

Wat ga je met je laptop doen?
De laptop wil ik gebruiken voor o.a. fotobewerking. Ik werk zeer veel met Adobe Photoshop en Adobe InDesign. Het kunnen draaien van deze programma's is het belangrijkst. Daarnaast kijk ik veel films & series Heel soms speel ik games (als ik iets speel is het de Sims 3 of een Telltale game) maar dit heeft zeker geen prio.

Wat is je budget?
€750

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ga de laptop niet veel meenemen (maar ik ben geen fan van grote '18/'19 inch laptops)

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Met HP heb ik alleen maar slechte ervaringen dus die heb ik voor mezelf al afgeschreven. Verder sta ik open voor ieder ander merk ;)

De laptop die ik nu voor het werk heb heeft een beeldscherm met een resolutie van 1920x1080. Als ik een laptop met deze resolutie kan krijgen binnen dit budget zou ik wel blij worden ;) Maar wat niet kan, kan niet natuurlijk!

In ieder geval alvast bedankt voor de input. Ik stel het op prijs.

• Redesign1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-11 08:02
wat heb je zelf al gevonden?
dit is wat ik vind
http://tweakers.net/price...;391260;382522/categorie/

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11 12:39
ik wilde ook deze roepen inderdaad net als thomas:
pricewatch: Lenovo IdeaPad Z50-70-01418NL

Verwijderd

Topicstarter
Zelf heb ik even in de stad gekeken en was er een Toshiba. Ik weet niet meer exact welke, volgens mij was het de Toshiba Satellite S50-B-138 (pricewatch: Toshiba Satellite S50-B-138) of de Toshiba Satellite L50-B-15U (pricewatch: Toshiba Satellite L50-B-15U).

Ook had ik een Asus N56JN-CN035H (pricewatch: Asus N56JN-CN035H) gezien die wel iets boven mijn budget ging.

Iemand ervaring met deze notebooks? Of iets waardoor de laptop niet past bij mijn voorkeurslijst (behalve dat de Asus dus boven mijn budget ligt)

Verwijderd

Topicstarter
En thanks voor de Lenovo tip natuurlijk ;)

• Redesign1
Heb je de reviews al gelezen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de reviews gelezen na je vraag 'heb je de reviews al gelezen? ' En hoe meer ik lees hoe meer ik neig naar de Lenovo. Ik heb ook nog gekeken of ik door een budgetverhoging een laptop met een SSD erin kan krijgen. Nu zag ik een Dell Latitude maar met een full hd scherm vind ik 14 inch te klein.

Is een Hybrid HDD ook te vervangen door een SSD mocht ik hier later behoefte aan hebben? Ik las hier ergens op het forum een vraag of je een Hybrid HDD kon gebruiken als externe schijf of niet, maar hier was nooit meer antwoord op gegeven. Dus ik was nieuwsgierig of een Hybrid HDD in dit opzicht nog bepaalde consequenties met zich meedraagt ;)

Ik moet zeggen dat de pricewatch trouwens erg lekker werkt als je op zoek bent naar een nieuwe laptop!

• Redesign1
ja een hybrid ssd is gewoon een hdd met 8gb flash geheugen als cache
Voorbeeld: (pricewatch: Seagate Laptop Thin SSHD ST1000LM014, 1TB)
in principe is het gewoon een interne hdd dus als je zelf een leuke behuizing ervoor vind en een sata naar usb dan is het wel mogelijk denk ik

[ Voor 28% gewijzigd door Redesign1 op 06-08-2014 20:36 ]

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11 12:39
Die Toshiba S50 is ook interessant. Zeer licht en compact model en een zeer mooi IPS scherm.

Behuzing is ook stevig ( metalen casing)
Pagina: 1