Memory2Move werkend krijgen met IOS XBMC mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
Ik heb een Memory2move gekocht.zodat ik op mijn vakantie op mijn ios devices films kan kijken. Helaas is de bijbehorende app waardeloos. Weinig videoformats worden ondersteund en er is geen mogelijkheid om ondertiteling in te stellen. Ik heb mijn ios devices gejailbreakt dus beschik over XBMC. Het is mij tot dusver niet gelukt om de memory2move in XBMC tevoorschijn te toveren en ik vind hier ook geen handleiding voor op internet. Iemand enig idee?

Verwijderd

Ik heb even in de handleiding gekeken en als het goed is kun je Samba share gebruiken. XBMC kan Samba (ook wel SMB genoemd) gebruiken.

Download even de manual van de website en zoek in dat document op Samba. Je vindt dan hoe je de instellingen op jouw Memory2Move krijgt. Als het goed is moet je vervolgens het apparaat vinden in XBMC.

Check XBMC wiki hoe je SMB shares kunt benaderen: http://wiki.xbmc.org/index.php?title=Media_sources

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2014 16:37 ]

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
Had dat al geprobeerd maar ik kom er niet uit maar ik heb inmiddels wel een andere oplossing. In de memory2move app kan je kiezen om bestanden met andere programma's te openen. Dat doe je door een bestand langer ingedrukt te houden. Vervolgens verschijnt er een keuzemenu. Als je VLC hebt geinstalleerd kan je deze gebruiken om je videobestanden af te draaien. VLC draait veel meer bestandsformaten inclusief losse ondertiteling. Erg raar dat deze mogelijkheid nergens beschreven staat. Ik kwam er per ongeluk achter toen ik een bestand wat langer dan normal aanklikte.