Ik wilde vandaag mijn Intel NUC i5-4250U her installeren. Omdat ik hier op het werk alleen Apple Thunderbolt Displays heb staan dacht ik de mini displayport aansluiting van de NUC te kunnen gebruiken om op die monitoren beeld te krijgen. Het beeld blijft echter volledig zwart en dat ding lijkt geen enkele output te geven waar de monitor iets mee kan.
Als ik hem (thuis) via mini HDMI aansluit op mijn TV krijg ik wel gewoon beeld.
Er was verder ook niets anders op de monitor aangesloten, maar die dingen hebben ook geen aan/uit knop, dus ik had verwacht dat hij wel gewoon aan zou springen bij het booten...
Is mijn aanname correct dat de Thunderbolt aansluiting van zo'n Apple monitor backwards compatible zou moeten zijn met een standaard mini-DisplayPort aansluiting?
Enige tips / ideeën / ervaringen of dit zou moeten werken?
Als ik hem (thuis) via mini HDMI aansluit op mijn TV krijg ik wel gewoon beeld.
Er was verder ook niets anders op de monitor aangesloten, maar die dingen hebben ook geen aan/uit knop, dus ik had verwacht dat hij wel gewoon aan zou springen bij het booten...
Is mijn aanname correct dat de Thunderbolt aansluiting van zo'n Apple monitor backwards compatible zou moeten zijn met een standaard mini-DisplayPort aansluiting?
Enige tips / ideeën / ervaringen of dit zou moeten werken?