Profiel verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 812 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mod,

Waar en hoe kan ik mijn Tweakers profiel verwijderen? Ik kan het bij het profiel/voorkeuren niet vinden.

Bvd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Je profiel verwijderen kan bij mijn weten niet, persoonlijke informatie op het profiel verbergen kan wel ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
WTF, ik moet toch gewoon mijn profiel kunnen verwijderen..?? Kan een mod het voor mij doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09 14:00
Wat Raven zegt.

We kunnen je profiel anonimiseren. Je berichten blijven staan, maar zijn niet terug te leiden naar je account. Mocht je in een bericht toch wat persoonlijke info hebben staan, laat het dan even weten. Dan halen we dat eruit :)

Even een schopje naar LA trouwens

[ Voor 7% gewijzigd door Misha op 01-08-2014 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

http://tweakers.net/voorwaarden
12 Opheffen Account

12.1 Het Lid kan zijn Account laten opheffen indien hij niet langer van de Website gebruik wenst te maken. Het Lid dient dit per e-mail aan Tweakers.net kenbaar te maken onder opgave van zijn Inloggegevens.

12.2 Door het Lid geplaatste Content kan bij de opheffing van het Account niet worden verwijderd. Tweakers.net zal de aan het Account gekoppelde persoonsgegevens anonimiseren zodat de Content niet langer naar het Lid herleidbaar zijn.

12.3 Tweakers.net heeft het recht het Account van het Lid op te heffen indien het Lid gedurende twaalf (12) maanden geen gebruik heeft gemaakt van zijn Inloggegevens.

12.4 Tweakers.net en de Crew zijn niet gehouden tot vergoeding van kosten of schade van het Lid in verband met het opheffen van een Account op welke reden dan ook.
Verder met Misha :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:22
Afgehandeld. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.